Koprski občinski inšpektorat in redarstvo odslej v novih prostorih

Deli novico s tvojimi prijatelji

V pisarnah nekdanje geodetske uprave na Trgu Brolo bosta z začetkom prihodnjega tedna začela delovati Občinski inšpektorat in redarstvo Mestne občine Koper, s čimer bo zaključena selitev 20 uslužbencev, ki so doslej službovali v pisarnah Arene Bonifika.

 

Služba za inšpekcijo, redarstvo, zaščito in reševanje v ponedeljek, 31. avgusta, začenja s poslovanjem na novi lokaciji. Potem ko sta občinski inšpektorat in redarstvo delovala v manj primernih prostorih, ločenih od občinske uprave koprske občine, sta zdaj nove prostore dobila v nekdanji Geodetski upravi Republike Slovenije na Trgu Brolo. S selitvijo je 20 uslužbencev dobilo primernejše delovno mesto, poleg tega bodo na novi lokaciji bližje matični organizaciji, kar bo bistveno olajšalo organizacijo dela znotraj službe in njeno učinkovitost. Na novo lokacijo seli tudi vozni park, ki pa ne bo obremenil parkirnih površin na trgu.

 

Poslovni čas, uradne ure za stranke in telefonske številke ostajajo enaki kot doslej. Tajništvo Službe za inšpekcijo, redarstvo, zaščito in reševanje je dostopno na telefonski številki 05 664 6340, uradne ure za stranke pa so ob ponedeljkih in petkih med 8. in 12. uro ter ob sredah med 8. in 12. uro ter 14. in 17. uro. Tudi poslovanje občinskega redarstva ostaja nespremenjeno, in sicer med letnim časom obratuje od 7. do 24. ure, s prehodom na zimski čas pa se delovni čas skrajša za dve uri, do 22. ure.

Foto: www.slovenia.info