6. marca je v osrčju Milana zasijala znamka Love Istria, ki združuje štiri istrske destinacije. V prestižno restavracijo Identità Golose so turistične organizacije Pirana, Izole, Kopra in Ankarana privabile kar 36 predstavnikov odličnih italijanskih medijev, kot so Corriere della Sera, Quotidiano Nazionale, revija F in Dove. Dogodek je ponudil priložnost za predstavitev naravne in kulturne dediščine, bogate wellness ponudbe, vrhunske kulinarike, možnosti za aktivnosti na prostem ter edinstvenih doživetij, cilj srečanja pa je bil okrepiti prepoznavnost in privlačnost destinacije Love Istria. Na srečanju, organiziranem v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, so novinarjem ponudili odlično istrsko kulinariko, dogodek pa je zaokrožila degustacija izbranih vin. »Italijanski trg je zelo pomemben za slovensko Istro in zelo nas veseli, da smo lani zabeležili znatno rast prihodov in prenočitev. V sinergiji s Slovensko turistično organizacijo si bomo še naprej prizadevali za učinkovito promocijo in izkoristili priložnosti, ki jih prinaša nova letalska povezava na tržaškem letališču. Seveda je pomembna tudi sinergija z italijanskimi potovalnimi agencijami, ki ponujajo našo destinacijo. Pred vrati so velikonočni prazniki in prireditve, na katere se že aktivno pripravljamo. Trend rezervacij je dober in prizadevali si bomo, da se bo število italijanskih gostov še naprej povečevalo,« je povedala mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja Portorož.
Marca se je v našem delu Istre kar dva tedna mudila nemška televizijsko ekipo NDR, ki je v Istri snemala reportažo in se ob tem povsem zaljubila v naše kraje. Navdušila jih je narava, dih jemajoči razgledi, prijazni ljudje in dobro organizirane ture po Parenzani. Voditelj Thilo Tautz se je med drugim preizkusil v obrezovanju oljk na ekološki kmetiji Gramona, obiskal je ribogojnico Fonda, umetnica Nika Domnik pa je ekipo peljala po piranskih pešpoteh. Oddaja bo na sporedu 28. aprila ob 18.00 na kanalu NDR (Norddeutscher Rundfunk). Gosti iz Nemčije so bili lani v Portorožu in Piranu na drugem mestu med tujci, takoj za Avstrijci. Na destinaciji pričakujejo letos še nekaj obiskov pomembnih televizijskih ekip, med drugim italijanski Canale 5 in Sky.
Turistično združenje Portorož je marca organiziralo tridnevno Digitalno akademijo v turizmu (nadaljevalni nivo) za deležnike turističnega gospodarstva. Namen akademije je opolnomočiti udeležence za učinkovito izvajanje vsebinskega digitalnega marketinga in jih seznaniti z aktualnimi trendi. Naslednji teden pa se v organizaciji Turističnega združenja Portorož prične tudi tečaj za lokalne turistične vodnike.