Mladinska ekipa Jumbo Visme na Rogli

Deli novico s tvojimi prijatelji

Slovenska turistična organizacija je ob znameniti kolesarski dirki zasnovala celovito komunikacijsko kampanjo, ki vključuje tudi obisk mladinske ekipe Jumbo Visma v Sloveniji.

 

Zadnjih nekaj dni lahko vsi kolesarski navdušenci nestrpno spremljajo največjo in najprestižnejšo kolesarsko dirko na svetu, najbolj znano pod imenom Tour de France, ki se letos med 26. junijem in 18. julijem odvija že 108. leto zapored. Kot vselej so lahko tisti, ki tekmo spremljajo preko televizijskih ekranov, opazili prepoznavne zelene zastavice I FEEL SLOVENIA, ki na dirki vseskozi zagotavljajo pojavnost nacionalne in turistične znamke.

 

Pozdravljanje z našimi zelenimi prepoznavnimi simboli pa predstavlja le eno izmed mnogih aktivnosti, ki smo jo vključili v letošnjo celovito komunikacijsko kampanjo v sklopu Tour de France, ki je eden najodmevnejših dogodkov tudi za naša kolesarska asa in ambasadorja, Tadeja Pogačarja in Primoža Rogliča. Slednji zadnja leta vozi za nizozemsko mednarodno ekipo Jumbo Vismo, ta pa na način tesnega sodelovanja s Slovensko turistično organizacijo že od leta 2017 pomaga pri promociji Slovenije kot turistične destinacije.

 width=

Med skupnimi promocijskimi aktivnostmi STO in Jumbo Visme je tudi pripravljalni tabor mladinske ekipe Jumbo Visma, ki letos poteka med 3. in 15. julijem na Rogli. Več kot 20 obetavnih kolesarjev uri med višavami čudovitega Pohorja in občuduje lepote Slovenije. Tovrsten pripravljalni tabor mladinske ekipe smo organizirali že lani, ko je njihov vodja Robbert de Groot dejal, da je “Slovenija popolna za kolesarstvo in kakovosten trening”. Tudi letos pravijo, da je – vročinskemu valu navkljub – Slovenija s svojim hribovitim reliefom prava destinacija za urjenje na kolesu.

 

Prav tako se ravno zaključuje tudi aktivacijska kampanja, ki jo z Jumbo Vismo pripravljajo v tesnem sodelovanju s Slovenia Outdoor in podjetjem Unitur. Ta za vse ljubitelje športa in Slovenije poteka na naslednjem linku, srečnega nagrajenca pa čaka vikend kolesarski paket na Rogli ter obilo drugih športnih aktivnosti.

 width=

Poleg pripravljalnega tabora, aktivacijske kampanje in angažmaja navijačev pri promociji znamke I feel Slovenia pa sodelovanje z Jumbo Vismo obsega tudi objave o Sloveniji v e-novičniku ekipe in objave na njihovih družbenih omrežjih. Delili so tudi promocijski video, ki smo ga posneli v sodelovanju z Rogličem in Pogačarjem, v njem pa preizkušajo njuno znanje o Sloveniji. Jumbo Visma s svojimi več kot 386 tisoč sledilci iz vsega sveta tudi sicer pogosto deli objave, povezane s promocijo naše države kot turistične dežele in te nagovarjata k obisku Slovenije.