MOL na slovenskem trgu cenjena in zaupanja vredna blagovna znamka

MOL v Sloveniji je v začetku letošnjega leta pridobil naziv Superbrands. Gre za izjemno priznanje na področju prepoznavanja in zaupanja v blagovno znamko, saj se lahko zgolj 1 % vseh blagovnih znamk na slovenskem trgu pohvali s tem nazivom. Ob tem je pomembno, da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta Superbrands ne more nominirati blagovne znamke – nominacija je izključno v domeni potrošnikov.

Deli novico s tvojimi prijatelji

 

  • MOL v Sloveniji je letos pridobil naziv Superbrands, kar nam potrjuje, da ugled naše blagovne znamke, njena prepoznavnost in zaupanje vanjo med slovenskimi potrošniki nenehno raste.
  • MOL v Sloveniji z mrežo več kot 130 MOL in INA bencinskih servisov skrbi za udobne poti vseh svojih strank, na več kot 60 bencinskih servisih pa smo delno že uvedli našo prepoznavno Fresh Corner gastronomsko ponudbo, katere paradna konja sta Fresh Corner kava in Fresh Corner hot dog.
  • Tudi v letu 2025 bomo nadaljevali z rekonstrukcijami bencinskih servisov po Sloveniji. Sledimo cilju, da so vsi naši bencinski servisi po državi do konca 2027 opremljeni v skladu z visokimi standardi Skupine MOL in vključujejo odlično Fresh Corner ponudbo.

»Razširitev naše mreže maloprodajnih mest v letu 2023, ki ji je sledila sprememba zunanje podobe v MOL in INA blagovni znamki v letu 2024 in začetek rekonstrukcije bencinskih servisov na avtocestnem križu so, zraven odličnih produktov in storitev, zagotovo vplivali na pridobitev tega naziva. Tudi naše tržne raziskave kažejo, da slovenske stranke prepoznavajo in cenijo kakovost naših EVO goriv, vse bolj priljubljena pa je med njimi tudi naša gastronomska ponudba Fresh Corner. Zavedamo se, da sodobni bencinski servisi niso zgolj mesta, kjer stranke točijo gorivo, ampak tudi lokacije, kjer si med vožnjami privoščijo počitke. Naš cilj je, da so njihovi postanki na poti prijetni in da jim na bencinskih servisih ponudimo tiste produkte in storitve, ki jih potrebujejo,« je povedala direktorica Valerija Glavač.

Priljubljenost hot dogov strmo raste

Strategiji razvoja sodobnih bencinskih servisov, ki so več kot zgolj mesta za točenje goriva, MOL v Sloveniji sledi tudi s svojimi investicijskimi vlaganji. Do konca leta 2027 želimo vsa naša maloprodajna mesta opremiti v skladu z visokimi standardi Skupine MOL. »Že lani smo začeli s prvimi rekonstrukcijami pretežno avtocestnih bencinskih servisov, letos sledijo prvi izven avtocestnega križa. Rekonstrukcija pomeni, da notranje prostore bencinskega servisa v približno 7 tednih povsem prenovimo, skladno s sodobnimi arhitekturnimi smernicami odprtih in svetlih prostorov, hkrati pa vključimo tudi celovito gastronomsko Fresh Corner ponudbo, v kateri sta paradna konja Fresh Corner kava in Fresh Corner hot dog. Že danes ponujamo oba produkta na več kot 60 bencinskih servisih v naši mreži, čeprav povsod prostori še niso skladni z našimi standardi,« je razložila Valerija Glavač. V Sloveniji med vsemi maloprodajnimi mesti v Skupini MOL v povprečju na bencinski servis prodamo največ Fresh Corner kav, tudi priljubljenost hot dogov strmo raste.

Potrebe strank v ospredju

Ob tem pa se osredotočamo tudi na potrebe naših poslovnih strank. Na naših, za tovorna vozila specializiranih MOL Truck bencinskih servisih, ki se nahajajo v Lendavi, Mariboru, Sežani in Vrtojbi, omogočamo hitro točenje goriva, kar pomeni, da vozniki tovornjakov večje količine vrhunskega EVO goriva natočijo v najkrajšem možnem času, MOL Truck servisi pa so jim na voljo 24 ur na dan, saj se zavedamo, da je v transportu čas dobrina, ki šteje veliko.

Tudi v prihodnje bomo v MOL-u v Sloveniji prisluhnili odzivom naših cenjenih strank in našo ponudbo prilagajali njihovim potrebam, saj smo prepričani, da je to edina pot do dolgoročno uspešnega in stabilnega poslovanja.

 MOL v Sloveniji

MOL Slovenija in MOL & INA sta članici Skupine MOL, ki je na slovenskem trgu prisotna že od leta 1996. Ponujamo visokokakovostna EVO goriva, ki so na voljo na več kot 130 bencinskih servisih po državi.  Osredotočeni smo na potrebe kupcev, zato z našo vrhunsko gastronomsko Fresh Corner ponudbo zagotavljamo prijeten postanek na poti, ki ga bogatijo vrhunska kava ter slastni hladni in topli prigrizki. Uspešno uresničujemo Shape Tomorrow trajnostno strategijo Skupine MOL, smo zanesljiv partner našim kupcem, dobaviteljem in lokalnim skupnostim ter odgovoren delodajalec. Osredotočenost na rast, zadovoljstvo kupcev in zaposlenih nam omogoča investiranje v nadaljnji razvoj ter hkrati zagotavlja zmogljivosti za učinkovito prilagajanje prihodnjim spremembam v gospodarskem okolju.

O Skupini MOL

Skupina MOL je mednarodna, integrirana, naftna, plinska, petrokemična in maloprodajna družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. S svojimi poslovnimi dejavnostmi in dinamično mednarodno ekipo, ki šteje več kot 25.000 ljudi, je aktivna v več kot 30 državah in beleži več kot 100 let izkušenj v industriji. Skupina MOL upravlja tri rafinerije in dva petrokemična obrata v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem ter na Hrvaškem in ima v lasti mrežo več kot 2.400 bencinskih servisov v 10 državah srednje in vzhodne Evrope. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti Skupine MOL so podprte z več kot 85-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov ter 30-letnimi izkušnjami pri vbrizgavanju CO2. Trenutno potekajo proizvodne aktivnosti v 8 državah in raziskovalne dejavnosti v 9 državah.

Skupina MOL je zavezana k transformaciji svojega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv k nizkoogljičnem, trajnostnem poslovnem modelu in si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050, medtem ko bo oblikovala nizkoogljično krožno gospodarstvo v regiji srednje in vzhodne Evrope.