Petrine pajkice navdušile številne
Petra je znala začutiti izjemno moč in priložnost družbenih omrežij, kjer je z avtentičnostjo, energijo in sporočilom o ljubezni do sebe ustvarila močno skupnost, ki ji je ponudila svoja športna oblačila. Ženske spodbuja, da šteje vsak majhen pozitiven korak, da lahko prav vsak od nas prispeva k nečemu večjemu. Njene sledilke so to začutile in navdušeno obiskale pop-up prodajne dogodke.
Marca 2023 je namreč Petra pripravila pop-up trgovino v ljubljanskem BTC, kjer so množice ljudi že pred odprtjem čakale v dolgih vrstah. Zaradi izjemnega navala so morali trgovino celo za eno uro zapreti, da so lahko prezračili prostor in pospravili izdelke. Podobna situacija se je ponovila aprila 2024 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, kjer je tridnevni dogodek obiskalo okoli sedem tisoč ljudi.
Pajkice odslej tudi v fizični trgovini
Tako si je tlakovala pot do prve in trenutno edine fizične trgovine svoje modne znamke.
»Za odprtje nove trgovine smo se odločili po velikem uspehu naših pop-up trgovin. Za lokacijo smo izbrali ljubljanski Citypark, saj je največje nakupovalno središče, ki ima številne obiskovalce tako iz Slovenije kot tudi iz tujine. Ustvarjamo oblačila za vse generacije, s katerimi se želimo širiti tudi na druge trge,« je Petra dejala ob otvoritvi. Oblačila, ki so bila doslej na voljo le preko spleta, so zdaj prvič na voljo tudi v fizični trgovini – za otip, pomerjanje in doživetje.