Komunala Izola je kot izvajalec obveznih občinskih javnih služb dolžna vsako leto pripraviti elaborat cen in tako preveriti vzdržnost slednjih z vidika stroškov. Na osnovi dejanskih podatkov in stroškov (visoka inflacija, občuten dvig cen energentov, materiala, storitev in dvig stroškov dela), je tokratni elaborat pokazal nujo po uskladitvi sedanjih cen pri predmetnih storitvah.
Na položnici, ki jih prejmejo izolska gospodinjstva za storitve ravnanja s komunalnimi odpadki so zaračunane storitve treh javnih služb, in sicer: zbiranja odpadkov, kar izvaja Komunala Izola ter obdelave in odstranjevanja odpadkov, kar za Občino Izola izvaja podjetje SIMBIO d.o.o. iz Celja, na podlagi koncesijske pogodbe. Zaradi 18% povprečnega dviga cen, bo skupni mesečni strošek storitev ravnanja z odpadki v primeru štiričlanskega gospodinjstva v stanovanju s 75 m2 v višji za približno 4,30 €.
Dvig stroškov storitev odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode znaša okvirno 18%. Dvig cen se ne bo odražal enako pri vseh uporabnikih enako, saj je v izračun vključenih več elementov (poraba vode, število in velikost vodovodnih priključkov,…). Pri uporabniku, ki porabi 12 m3 vode se bo strošek tako zvišal za 3,12 evra.
Zavedamo se, da predstavlja za uporabnika vsako povišanje stroškov dodatno obremenitev, a se žal temu ni možno izogniti. Namen uskladitve cen storitev Komunale Izola je še nadalje zagotavljati nemoteno in kakovostno izvajanje storitev v dobrobit občanov oziroma uporabnikov komunalnih storitev ter ob tem ohranjati pozitivno poslovanje podjetja.
Občinski svet je poleg elaboratov cen obravnaval in potrdil tudi Poslovni načrt Komunale Izola d. o. o. za leto 2023.