Slovenska turistična organizacija je organizirala ekskluzivni webinar za tuje medije na temo kolesarjenja. Poleg ključnih predstavnikov s področja kolesarskega turizma in združenja Aktivna Slovenija je bil gost tudi izjemni kolesar Primož Roglič.
Webinar je bil zelo uspešen, kar potrjuje dejstvo, da je kolesarjenje eden najperspektivnejših turističnih produktov v Sloveniji. Pokrajina namreč s svojo raznolikostjo nudi številne možnosti, uspehi slovenskih kolesarjev na najodmevnejših svetovnih kolesarskih dirkah pa so glas o Sloveniji ponesli širom sveta in tako dvignili zanimanje za ta segment turistične ponudbe, ki je tudi svetovno gledano v porastu.
Primož Roglič, ki je glas o Sloveniji kot kolesarski destinaciji s svojimi uspehi ponesel v svet, je na webinarju podal svoj pogled na Slovenijo kot kolesarsko destinacijo in z udeleženci delil nekaj svojih naljubših kolesarskih tras. Obenem je udeležence tudi povabil, da se udeležijo virtualne dirke po Sloveniji, ki sedaj že nekaj zaporednih sobot poteka na platformi Rouvy.
Poleg Rogliča so bili na webinarju prisotni tudi prepoznavni predstavniki za segment kolesarskega turizma v Sloveniji, vključno z Janom Klavora iz zavoda GoodPlace, ki je predstavil novo kolesarsko-gastronomsko pot, izkušenim kolesarskim vodnikom Gregorjem Šilcem iz specializirane outdoor turistične agencije Hike&Bike, ki je ekskluzivno predstavil kolesarski krog okoli Julijskih Alp in je bil hkrati predstavnik združenja Aktivna Slovenija, ter Karmen Razlag, vodjo turizma na Regionalni razvojni agenciji Podravje, ki je govorila o daljinski čezmejni, 710 kilometrov dolgi, Dravski kolesarski poti, ki poteka tudi skozi Slovenijo in tako tvori pomemben del kolesarske strukture in ponudbe vzhodne Slovenije.
Sodelujoči na webinarju so dobili ključne informacije, aktualne trende in novosti s področja kolesarskega turizma v Sloveniji, kar bo pripomoglo k promociji Slovenije kot 5 – zvezdične destinacije za kolesarska doživetja. Zaradi priložnosti, ki jih ima produkt aktivnih počitnic in športnih dosežkov Slovenije, je STO pred kratkim napovedala, da bodo v letih 2022 in 2023 glavna promocijska tema aktivne počitnice oz. outdoor in športni turizem.
Webinarja se je udeležilo več kot 60 predstavnikov tujih medijev, med njimi tudi The Times, The Daily Telegraph, the Guardian, Cyclist magazine, VeloNews in BikeRadar. Obenem si je bilo webinar mogoče ogledati tudi v živo na Facebook strani Feel Slovenia, do posnetka pa lahko sedaj dostopate tudi na sledeči spletni povezavi. Do sedaj je imel video že blizu 9 tisoč ogledov.
Že v preteklem letu je STO organizirala številne webinarje za tuje medije, ki si jih lahko ogledate tu. Spletna srečanja omogočajo ohranjanje pozornost tujih medijev o Sloveniji in njenih 5-zvezdičnih produktih. Navkljub omejitvam potovanj zaradi novega korona virusa tako STO ostaja povezana s tujimi mediji in si prizadeva, da je Slovenija kot zelena, varna in butična turistična destinacija še naprej prisotna v objavah najprestižnejših tujih medijev. Ob tem izpostavlja, da je Slovenija pripravljena sprejeti svoje goste takoj, ko bo to mogoče.