Potem ko so uprave občin slovenske Istre od 13. marca poslovale v prilagojenem obsegu in brez osebnih stikov s strankami, s ponedeljkom, 25. maja, znova prehajajo na normalno poslovanje, mogoč bo tudi stik referentov s strankami, a pod posebnimi pogoji.
Župani občin Piran, Izola, Ankaran in Mestne občine Koper so sprejeli odločitev, da občinske uprave od ponedeljka, 25. maja, znova poslujejo v normalnem obsegu. Omogočen bo tudi stik referentov s strankami, a le po vnaprejšnjem naročilu oziroma dogovoru z referentom. Vse štiri občine bodo stranke sprejemale v sejnih sobah ali večjih pisarnah, ob tem morajo stranke upoštevati varnostno razdaljo, razkužiti roke pred vstopom v zaprt prostor in nositi masko ali drugo zaščitno opremo.
Uradne ure za sprejem strank so sicer ob ponedeljkih in petkih med 8. in 12. uro ter ob sredah med 8. in 12. ter 14. in 17. uro. Občanke in občani sicer vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja še vedno pošljejo po elektronski ali navadni pošti.