Olimpijske igre odlična priložnost za prepoznavnost Slovenije

Deli novico s tvojimi prijatelji

Letošnje poletne Olimpijske igre so bile najuspešnejše za slovensko odpravo in naši športniki so z odličji in vrhunskimi dosežki navduševali ljubitelje športa doma in po svetu. STO je tekom Olimpijskih iger preko svojih kanalov s promocijsko-komunikacijskimi aktivnostmi prepletala te uspehe s turističnimi vsebinami.

 

Olimpijske igre so največji športni dogodek na svetu in ponujajo izjemno priložnost za nagovor globalne in slovenske javnosti preko odličnih slovenskih olimpijcev in olimpijske reprezentance Slovenije ter možnost za predstavitev Slovenije kot odlične destinacije za aktivne počitnice in športno preživljanje prostega časa. Izjemni uspehi slovenskih športnikov, katerim smo bili priča, so izpostavljenost Slovenije še povečali.

 width=

Sodelovanje med STO in OKS ob skupnih komunikacijskih akcijah je prineslo večjo vidnost znamke Feel Slovenia, saj je bil logotip sestavni del vizualov o uspehih in dogajanju v Tokiu, ključnik #ifeelslovenia in povezava na kanale družbenih omrežij STO sta vključena v vse objave komunikacijskih kanalov OKS.

 

Na družbenih omrežjih STO je bilo v času OIimpijskih iger 2020 objavljenih več kot 180 ažurnih objav, tudi s fotografijami iz prizorišč v Tokiu, na različnih kanalih družbenih omrežjih, ki so zabeležile izjemen odziv s strani uporabnikov.

 

Ob tem športnem dogodku je STO s prilagojenimi objavami vsakodnevno komuninicirala načrtovane nastope slovenskih športnikov v #Tokyo2020 in v svet pošiljala »razglednice Slovenije«.

 width=

Na kanalih Linkedin, Facebook, Twitter in Instagram so objave o dosežkih slovenskih športnikov dosegle številne uporabnike, le-ti pa so se z več kot 100.000 interakcijami aktivno vključili v promocijo Slovenije kot športne destinacije kot tudi spodbujanje k uspehom slovenskih športnikov.

 

#ifeelsLOVEnia #teamslovenia #imamoto #imamotokio

 

Tudi na nacionalnem portalu www.slovenia.info vsebine sledijo uspehom slovenskih športnikov. Poleg posebnih zgodb o ambasadorjih slovenskega turizma, Luki Dončiču, Tadeju Pogačarju in Primožu Rogliču, je na novo vzpostavljena posebna zgodba o uspehih slovenskih športnikov v deželi vzhajajočega sonca. Ta ne izpostavlja zgolj dobitnikov kolajn, temveč tudi ostale uspešne športnike v finalih tekmovanj.

 

Takoj po zaključku olimpijskih iger je STO delila informacijo o uspehih svojih športnikov z globalnimi mediji. Preplet uspehov slovenskih športnikov in skrbno izbranih turističnih vsebin, ki predstavljajo Slovenijo kot trajnostno usmerjeno, varno destinacijo z raznovrstnimi možnostmi za športne priprave in prostočasne aktivnosti v naravi, je bil dopolnjen tudi z zgodbo o uspešnih, svetovno znanih športnikih, na katere je Slovenija izredno ponosna.

 

S tem pa se sodelovanje med STO in OKS še ne zaključuje. V načrtu so še aktivnosti produkcije vsebin s športniki in nadalje tudi aktivno sodelovanje ob prihajajočih zimskih olimpijskih igrah v Pekingu med 4. in 20. februarjem 2022.

 

Vir in foto: STO