Slovenska turistična organizacija (STO) je sklenila partnerstvo s Tadejem Pogačarjem, vrhunskim slovenskim kolesarjem in tako okrepila že do sedaj zelo uspešno sodelovanje z globalno prepoznavnimi slovenskimi športniki, kot sta Primož Roglič in Luka Dončić pri promociji Slovenije kot destinacije za aktivni oddih. STO v letošnje leto vstopa z nadgrajenim sodelovanjem pri promociji na velikih športnih dogodkih, ki jih gosti Slovenija.
Na virtualni novinarski konferenci so izpostavili aktivni oddih kot enega ključnih turističnih produktov slovenskega turizma ter pomen vrhunskih slovenskih športnikov, še posebej kolesarjev, za povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot destinacije za odlična aktivna doživetja.
Novinarske konference so se udeležili Tadej Pogačar, vrhunski slovenski kolesar in zmagovalec dirke Tour de France 2020; mag. Maja Pak, direktorica STO; Bogdan Fink, organizacijski direktor dirke Po Sloveniji in direktor KK Adria Mobil ter Marko Lenarčič, direktor Združenja Aktivna Slovenija.
STO se zaveda velikega pomena mednarodno prepoznavnih in odmevnih športnih dogodkov ter vrhunskih športnikov za promocijo Slovenije in slovenske turistične ponudbe, zato krepi aktivnosti na področju razvoja in promocije produkta aktivnega oddiha. Turistični produkt aktivnega oddiha oz. outdoor je dvoletna tematika promocijskih aktivnosti STO v letih 2022 in 2023.
Mag. Maja Pak, direktorica STO je ob tej priložnosti izpostavila: »Na STO sodelujemo z vrhunskimi slovenskimi športniki, ki z dosežki, entuziazmom in srčnostjo navdušujejo milijone športnih navdušencev in aktivnih posameznikov po svetu. Prepričani smo, da lahko z njihovo pomočjo učinkovito promoviramo Slovenijo kot destinacijo aktivnega oddiha in delimo vrednote znamke I feel Slovenia. Veseli me, da letos sodelovanje nadgrajujemo s partnerstvom s Tadejem Pogačarjem, ki nam bo pomagal nagovoriti navdušence aktivnega oddiha po svetu in doma,« in dodaja: »Kolesarjenje je zagotovo tisti šport, kjer gre za neposredno povezljivost športa s turističnim produktom aktivnih počitnic t. j. produkta outdoor, ki je eden izmed najpomembnejših turističnih produktov Slovenije. V teh posebnih časih, ko bodo potovanja spet možna, bo imel izjemne priložnosti. Slovenijo aktivno promoviramo tudi na odmevnih športnih dogodkih. V zadnjih treh letih smo sodelovali pri Dirki po Sloveniji in skupaj s partnerji omogočili prenos dirke na Eurosportu in tako dosegli, da si je lepote Slovenije ogledalo več kot 30 milijonov gledalcev. Slovenijo smo kot odlično kolesarsko destinacijo aktivno promovirali v času Dirke po Franciji, sodelujemo pri I FEEL SLOVENIA virtualni kolesarski dirki Po Sloveniji in na drugih najpomembnejših športnih dogodkih v Sloveniji. Ne dvomim, da bomo skupaj s Tadejem Pogačarjem, Primožem Rogličem in Luko Dončićem ter drugimi vrhunskimi športniki tudi letos navduševali milijone ljubiteljev športa in vplivne medije po vsem svetu s Slovenijo kot destinacijo zdravih in aktivnih doživetij, odlično za priprave športnikov in gostiteljico odmevnih mednarodnih športnih dogodkov. Zaradi priložnosti, ki jih bo imel produkt aktivnih počitnic in športnih dosežkov Slovenije, napovedujemo v letu 2022 in 2023 promocijsko temo aktivne počitnice oz. outdoor in športni turizem.«
V letošnjem letu se športnikom ambasadorjem slovenskega turizma pridružuje vrhunski kolesar Tadej Pogačar, s katerim je STO opredelila niz promocijskih aktivnosti.
»Slogan »I feel Slovenia« mi je že od malih nog zelo všeč, je res posrečen. Vedno, ko vidim transparente in plakate, ki ga vsebujejo, pa naj bo to na dirki ali zgolj na sprehodu, se spomnim na domovino. Imamo lepo državo in prav je, da jo spoznajo tudi drugi,« je uvodoma povedal Tadej Pogačar, zmagovalec Tour de France, prestižne tritedenske kolesarske dirke po Franciji in dodal: »Sodelovanje s STO je takoj padlo na plodna tla, saj rad pripomorem k temu, da cel svet prepozna našo državo kot turistično destinacijo za aktivni oddih. Veseli me, da lahko tudi sam prispevam kamenček v ta mozaik, da ljudem povem in pokažem, kako lepa je pravzaprav Slovenija.«
STO pri mednarodnih športnih dogodkih sodeluje že vrsto let, v letošnjem letu pa je sodelovanje nadgradila in intenzivirala. Pred kratkim je bil objavljen nov javni poziv za sodelovanje pri velikih mednarodnih športnih dogodkih s ciljem še intenzivnejše izpostavitve Slovenije in implementacije znamke I feel Slovenia. STO v časih, ko izvedba športnih dogodkov v številnih primerih ni možna oz. je omejena, pristopa k sodelovanju pri t. i. virtualnih kolesarskih športnih dogodkih kot je virtualna kolesarska dirka po Sloveniji Sloveniji I FEEL SLOVENIA Virtualna kolesarska dirka po Sloveniji. Februarja bo potekala tudi skupna novinarska konferenca STO ter predstavnikov regijskih destinacijskih organizacij Furlanija Julijska Krajina in avstrijska Koroška za Alpe Adria področje, kjer bo med predstavljeno sodelovanje na področju razvoja in promocije aktivnih doživetij Slovenije, Avstrije in Italije.
Vir in foto: STO