Na letošnjem izboru je bilo prijavljenih več kot 30 krofov. Nagrade so podelili v kategoriji klasičnih in inovativnih krofov. Prvo mesto pa je v obeh kategorijah pripadlo dijakom programa slaščičar iz Biotehniškega izobraževalnega centra Ljubljana.
V kategoriji inovativnih krofov pa je drugo mesto osvojil tudi krof s citrusovo kremo, meringo, meliso in belo čokolado Istrabenz turizma oziroma hotelske verige Lifeclass.
Krofe je ocenjevala tričlanska žirija, ki so jo sestavljali Tomaž Vozelj, predsednik Društva kuharjev in slaščičarjev Slovenije, Alenka Kodele, priznana slaščičarka in predavateljica na BIC, in Urška Strnad, vodja prodaje v Gostinskem podjetju Trojane.
Kako poteka ocenjevanje?
Žiranti so krof najprej ogledajo in ocenijo njegovo zunanjost, zapečenost in venček. Ko ga prerežejo ocenijo še prožnost testa ter razporejenost in količino polnila. Na koncu pa ga še povohajo in poskusijo.
V času pusta se povpraševanje po krofih občutno poveča. Trgovci zaznavajo tudi več kot 500 % večje povpraševanje in prodajo. V najbolj znani prodajalni krofov na Trojanah, se povpraševanje v času pusta le malenkost poveča. Krofi so tam priljubljeni in prodajani skozi vse leto. Pričakujejo pa, da bodo v prihodnjem tednu prodali več milijonov krofov.