Kaj je mobilno plačevanje?
Kot mobilno plačevanje ne imenujemo plačil, ki jih izvajamo v mobilni banki, pač pa plačila na prodajnih mestih, ki jih fizično izvedemo s pametnim mobilnim telefonom (lahko tudi pametno uro ali drugo napravo). Za to potrebujemo ločeno mobilno aplikacijo – mobilno denarnico.
Mobilno plačevanje sicer ni več novost, ampak je že vrsto let uveljavljen in preizkušen način plačevanja. Intesa Sanpaolo Bank je plačevanje z mobilnim telefonom uvedla že leta 2016, in sicer je kot prva v Sloveniji svojim komitentom, uporabnikom naprav s sistemom Android, ponudila plačevanje z mobilno denarnico Wave2Pay. Tri leta pozneje pa je kot prva slovenska banka komitentom ponudila še storitev Apple Pay, ki plačevanje omogoča uporabnikom pametnih naprav s sistemom iOS (telefonov iPhone, pametne ure Apple Watch ipd.). Najnovejšo pridobitev na tem področju pa predstavlja storitev Google Pay, ki je na voljo našim strankam, uporabnikom naprav s sistemom Android od decembra 2022.
Zakaj je mobilno plačevanje tako priročno?
• Mobilni telefon imamo običajno vedno s seboj. Ker nam omogoča tudi plačevanje, denarnice sploh ne potrebujemo. To je še posebej priročno pri raznih aktivnostih (šport, plaža, potovanje, …), ko želimo imeti pri sebi čim manj stvari.
• Za mobilno plačevanje ne potrebujete posebnega računa, saj je mobilna denarnica vezana na vaš transakcijski račun.
• V mobilno denarnico si lahko shranite tudi kartice zvestobe, tako da lahko koristite vse pripadajoče ugodnosti, obenem pa ne potrebujete s seboj celega šopa plastike.
• Zelo visoka dostopnost storitve. Zaradi uporabe iste tehnologije lahko z mobilnim telefonom plačujete povsod, kjer sprejemajo tudi brezstične kartice.
Kako poteka mobilno plačevanje?
Plačevanje z mobilnim telefonom ali pametno uro ni več nikakršna znanstvena fantastika. Poteka na enak način kot plačevanje z brezstično kartico, saj gre v osnovi prav tako za plačilo s kartico, ki smo si jo predhodno naložili v izbrano mobilno aplikacijo – Google Pay oziroma Apple Pay. Plačujemo pa lahko na vseh POS terminalih, ki omogočajo brezstično plačevanje, kar omogoča izjemno razširjenost takšnega načina plačevanja.
Namesto kartice torej k POS terminalu prislonimo svojo pametno napravo (telefon ali uro), pred plačilom pa moramo napravo, s katero plačujemo, odkleniti. Enako kot pri plačevanju s karticami, nakup nad 50 evri potrdimo še z vnosom kode PIN.
Komitentom Intese Sanpaolo Bank je mobilno plačevanje z Google Pay trenutno omogočeno z debetno kartico Activa Visa Inspire, medtem ko storitev Apple Pay ponuja, poleg debetne kartice, plačevanje tudi s kartico z odloženim plačilom Activa Mastercard.
Za več informacij o storitvi mobilnega plačevanja obiščite najbližjo poslovalnico ali bančno spletno stran www.intesasanpaolobank.si, lahko pa pokličete tudi v bančno kontaktno središče, na telefonsko številko 080 13 18.