Skupina MOL poenotila izgled in ponudbo na vseh svojih bencinskih servisih v Sloveniji

Slabo leto po prevzemu podjetja OMV Slovenija je Skupina MOL danes predstavila številne spremembe, ki na slovenskem trgu povečujejo tržno konkurenco in sledijo viziji biti prva izbira kupcev v Sloveniji. Zunanjo podobo so spremenili vsi bencinski servisi Skupine MOL po državi, ki jih stranke prepoznajo po blagovnih znamkah MOL in INA (30 servisov v mreži), prav tako je na vseh, več kot 130 servisih Skupine MOL v slovenski mreži na voljo vrhunsko EVO gorivo. Program zvestobe MOL Move sprejemajo na dveh tretjinah vseh bencinskih servisov razširjene mreže, širijo pa tudi prepoznavno Fresh Corner ponudbo, ki jo želijo do konca leta 2027 vpeljati na vse svoje bencinske servise. S svojim poslovnim modelom vertikalne integracije Skupina MOL pomembno prispeva h konkurenčnosti slovenskega trga, poganja pa je ne samo razširjena mreža bencinskih servisov, ampak tudi oskrba iz lastnih rafinerij.

Deli novico s tvojimi prijatelji

 

  • Slabo leto po prevzemu OMV Slovenija je Skupina MOL spremenila zunanjo podobo vseh bencinskih servisov v svoji razširjeni slovenski mreži.
  • Na vseh bencinskih servisih je strankam na voljo vrhunsko EVO gorivo, večina bencinskih servisov pa že sprejema program zvestobe MOL Move.
  • V MOL-u v Sloveniji načrtujejo, da bo do konca leta 2027 na vseh bencinskih servisih v mreži na voljo prepoznavna Fresh Corner gastronomska ponudba, v kateri izstopata predvsem odlična Fresh Corner kava in odlični hot dogi.
  • Tudi v prihodnje bo Skupina MOL, ki slovenski trg ocenjuje kot perspektiven, krepila zanesljivost oskrbe ob hkratnem uvajanju inovativnih tehnologij.

 

 

 

Skupina MOL je na današnji novinarski konferenci predstavila ključne mejnike slabo leto po prevzemu podjetja OMV Slovenija, ki se danes imenuje MOL & INA. Skladno s pred kratkim posodobljeno poslovno strategijo si Skupina MOL tudi na slovenskem trgu, ki ga ocenjuje za perspektivnega, prizadeva zagotavljati trajnost in nadalje krepiti zanesljivosti oskrbe z inovativnimi tehnologijami.

 

»Eden ključnih elementov uspeha Skupine MOL so visoki standardi, ki jih postavljamo na področju kakovosti na vseh naših trgih. Naši slovenski kupci lahko to že izkusijo z našimi gorivi EVO, ponudbo Fresh Corner in priljubljenim programom zvestobe MOL Move,« je povedal Péter Ratatics, izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini MOL. »Naših bencinskih servisov ne dojemamo le kot lokacij za točenje goriva, temveč kot središča udobja, ki je ključno za oblikovanje prihodnjih potrošniških in mobilnostnih trendov. Naš cilj je podpirati ljudi na poti, ne glede na njihov način prevoza, in zagotavljati trajnostne rešitve, ki spodbujajo rast po vsej Srednji in Vzhodni Evropi,« je pojasnil Ratatics.

 

»Vendar pa je za resnično uspešnost ključna poštena regulacija. Trenutni regulativni okvir predstavlja pomembne izzive. Takšne omejitve lahko privedejo do odpovedi vitalnih naložb in potencialno motijo zanesljivost oskrbe z gorivom. Uravnoteženo regulativno okolje je nujno za spodbujanje inovacij, zagotavljanje stabilnosti in podporo nadaljnjemu uspehu industrije,« je še poudaril Ratatics.

 

Preteklo leto je na slovenskem trgu zaznamovala predvsem sprememba zunanje podobe bencinskih servisov, na katerih so poenotili tudi prodajni asortiman, vključno z gorivi, saj je od 1. januarja letos na vseh bencinskih servisih Skupine MOL v Sloveniji na voljo vrhunsko EVO gorivo. »Naše bencinske servise stranke prepoznajo po zunanji podobi blagovnih znamk MOL in INA, na katerih ponujamo produkte in storitve popolnoma enake kakovosti, vključno z enako, vrhunsko kakovostjo goriva. Za stranko, ki želi udoben postanek in točiti gorivo, ki je redno testirano v neodvisnem laboratoriju Drive Technology Center v Avstriji, je torej vseeno, ali se ustavi pa bencinskem servisu MOL ali INA v Sloveniji,« je razložila direktorica MOL & INA in MOL Slovenija Valerija Glavač. »Na večini bencinskih servisov v naši razširjeni mreži že sprejemamo naš vrhunski in med strankami zelo priljubljen program zvestobe MOL Move, ki glede na status, v katerega je uvrščena stranka, nudi različne ugodnosti in popuste. Predvidevamo, da bomo MOL Move v celotni mreži sprejemali najkasneje konec julija letos. Hkrati pa smo na štirih bencinskih servisih v razširjeni mreži uvedli tudi našo prepoznavno ponudbo Fresh Corner, katere paradna konja sta Fresh Corner kava in okusni hot dog

 

Med prvimi, ko so občutili prednost razširjene mreže bencinskih servisov po Sloveniji, so bili imetniki poslovnih Kartic Skupine MOL, saj je bil sprejem takoj po prevzemu omogočen po celotni slovenski mreži Skupine MOL. »Kartice gorivo+ bodo kmalu povsem nadomestile poslovne Kartice Skupine MOL, ki jih že danes sprejemamo v naši celotni slovenski mreži in v mreži Skupine MOL po vsej Evropi, s čimer po funkcionalnosti kupcu zagotavljamo brezskrbne in udobne poslovne poti,« je pojasnila Valerija Glavač.

Podpis pogodbe

Ob zaključku novinarske konference je direktorica MOL Slovenija in MOL & INA s predsednikom Kolesarske zveze Slovenije Pavlom Marđonovičem podpisala tudi sponzorsko pogodbo, »saj se na naših bencinskih servisih ustavi vse več rekreativnih kolesarjev, ki cenijo predvsem udoben prostor za počitek in seveda našo Fresh Corner kavo, ki je tesno povezana s kolesarstvom. Na temelju naštetih poslovnih vidikov vidimo naše sodelovanje tudi kot podporo razvijanju mladih športnih talentov v nove vrhunske kolesarje, ki bodo ponosno kolesarili tudi pod slovensko zastavo,« je ob podpisu dejala direktorica MOL & INA in MOL Slovenija.

 

Tudi v prihodnje bo Skupina MOL v Sloveniji prisotna z dvema podjetjema, MOL Slovenija in MOL & INA, sedeža družb pa ostajata v Murski Soboti oz. v Kopru.