Februarja 2024 bo The Eastern & Oriental Express, A Belmond Train uvedel dve sezonski povratni vožnji iz Singapurja, ki bosta popeljala v pokrajino njegove severne sosede, Malezije.
Te poti označujejo uradno vrnitev Orient Express-a v jugovzhodno Azijo, potem ko so med pandemijo Covid-19 prekinili vožnje.
Povratna potovanja z vzhodnim in orientalskim ekspresom se bodo začela na postaji Woodlands v Singapurju in nadaljevala po poteh skozi Malezijo ter se ustavila na priljubljenih destinacijah, vključno s Penangom, Langkawijem in nacionalnim parkom Taman Negara.
Po besedah Belmonda, upravljavca vlaka, je bilo preoblikovanih 15 značilnih vagonov v zeleni in kremni barvi. V zadnjem delu vlaka je osem spalnih vagonov, dva restavracijska vagona, bar s klavirjem in razgledni vagon na prostem.
Notranjost vključuje malezijsko vezenje in svilo ter nepogrešljiv češnjev les, ki daje toplino vsem vagonom.
Gostje lahko izbirajo med tremi kategorijami kabin – Pullman, State in Presidential. Vse imajo zasebno kopalnico.
V restavraciji bodo popotnikom postregli s sodobno regionalno kuhinjo, ki je znana po svoji mešanici kitajskih, malajskih, indijskih in evrazijskih sestavin in načinov kuhanja.
Dve izkušnji Malezije
Prvo od dveh ponujenih doživetij se imenuje »Essence of Malesia: A Gateway into Malay Culture«. »To tridnevno potovanje poteka na zahodu Malezije, od Singapurja skozi Kuala Lumpur do otoka Langkawi in nato Penanga. Da gostje pridejo do Langkawija, se vkrcajo na zasebno ladjo iz Alor Setarja. Na otoku imajo možnost potapljanja v morskem parku Pulau Payar. Tretji dan se gostje odpravijo na še en slavni otok, kjer lahko obiščejo prestolnico George Town in uživajo v njeni zgodovinski arhitekturi in znameniti ulični kulinariki«, pojasnujejo na cnn.com.
Drugo potovanje v ponudbi se imenuje »Wild Malesia: Exploring Sights Unseen« in goste odpelje na vzhodno stran malezijskega polotoka.
Med vrhunci je obisk nacionalnega parka Taman Negara. Popotniki z vlakom obiščejo enega najstarejših tropskih deževnih gozdov na svetu, kjer živi na stotine vrst, vključno s tigri in sumatranskimi nosorogi. Prav tako lahko izvedo več o delu lokalnih skupin za ohranjanje tigrov, se pridružijo fotografskemu mojstrskemu tečaju ali se odpravijo na izlet v džungli, kjer iščejo hrano. Nato se tretji dan gostje odpravijo proti zahodu in obiščejo Penang, preden se vrnejo v Singapur.
Obe poti trajata tri noči, cene pa se začnejo od 3.410 USD na osebo za kabino Pullman. Obroki, izbor pijač, zabava in aktivnosti so vključeni v ceno.
Kaj pa Tajska?
Popotniki, ki poznajo dolgotrajno prisotnost luksuznega vlaka v jugovzhodni Aziji, se morda sprašujejo: zakaj ne potuje skozi Tajsko do Bangkoka?
Eastern & Oriental Express – sestrski vlak slavnega Venice-Simplon-Orient-Expressa – je prvič vozil iz Bangkoka v Singapur leta 1993 in je pred pandemijo ponujal različne proge med mestoma, ki so vključevale postanke na priljubljenih destinacijah, kot je zgodovinsko mesto Kanchanaburi na zahodu Tajske, pa tudi Malezija.
Predstavnik Belmonda je za CNN Travel povedal, da se zdaj pogovarjajo s tajskimi oblastmi o ponovni uvedbi poti v državo in iz nje ter »se veselijo, da jih bodo čez čas znova ponudili«.