Zavarovalnica Generali se je v svojem strateškem načrtu zavezala, da bo spodbujala trajnost na vseh korakih. Ob 190-letnici Skupine Generali, leta 2021, je zaživela pobuda SME EnterPRIZE, ki je namenjena evropskim malim in srednje velikim podjetjem s ciljem spodbujanja sprejemanja trajnostnih poslovnih modelov in javne razprave o tej temi. Letos bodo nagradni natečaj izvedli že tretjič in v njem sodeluje kar deset evropskih držav. Poleg Avstrije, Češke, Francije, Hrvaške, Italije, Madžarske, Nemčije, Portugalske in Španije, se bo letos prvič priključila tudi Slovenija.
»Trajnostno delovanje usmerja naš strateški načrt Vseživljenjski partner 24: Spodbujanje rasti. To pomeni, da smo naredili še korak dlje pri svojih trajnostnih zavezah in da nas pri dejanjih vodijo trajnostne odločitve. Verjamemo, da le tako lahko ustvarjamo v skupno dobro vseh deležnikov. Pri svojem poslovanju želimo namreč biti odgovorni kot zavarovalnica, kot vlagatelj in kot delodajalec ter še bolj krepiti svojo vlogo vseživljenjskega partnerja za naše stranke. S pobudo SME EnterPRIZE želimo spodbuditi javno razpravo o pomembnosti trajnostnega poslovanja, predvsem pa omogočiti večjo prepoznavnost podjetnikom, ki so v svoje poslovne dejavnosti že uvedli pomembne trajnostne pobude in so lahko navdihujoč zgled drugim podjetnikom ter zato ambasadorji trajnosti,« je ob začetku natečaja v Sloveniji povedala predsednica uprave Generali zavarovalnice d. d. Vanja Hrovat.
Nagradni natečaj SME EnterPRIZE je namenjen malim in srednje velikim podjetjem, ki so v svoje poslovne dejavnosti uvedla pomembne trajnostne pobude in obenem predstavljajo navdihujoče modele za druge podjetnike ter so nekakšni ambasadorji trajnosti v svoji panogi. Podjetja se od 17. aprila do 17. maja lahko prijavijo v eno ali obe kategoriji natečaja. V kategorijo »Pozitiven vpliv na okolje« se lahko prijavijo podjetja, ki skrbijo za zmanjšanje porabe energije in zmanjšanje odpadkov ter emisij, recikliranje in sanacijo surovin, ki uporabljajo nove vrste materialov, se izogibajo nepotrebno zavrženim živilom, sprejemajo nove kmetijske prakse s poudarkom na boljši zaščiti biotske raznovrstnosti in tal ter na druge načine skrbijo za pozitiven vpliv na okolje. V kategorijo »Pozitiven vpliv na zaposlene, družbo in skupnost« pa se lahko prijavijo mala in srednje velika podjetja, ki denimo skrbijo za ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem zaposlenih, za varnost in izobraževanje na delovnem mestu, vključevanje invalidov v skupnost, za zaposlovanje lokalnih delavcev in dobaviteljev ter na druge načine spodbujajo pozitiven odnos do zaposlenih in skupnosti;
Zmagovalce vsake kategorije – junake trajnosti – bo določila žirija, ki jo sestavljajo ugledni strokovnjaki iz akademske sfere, podjetniki, predstavniki medijev in zavarovalnice Generali.
Poleg spodbujanja trajnosti v poslovanju bo Generali zmagovalca posamezne kategorije nagradil z denarno nagrado v višini 10.000 evrov. Drugouvrščeno podjetje pa bo prejelo paket Generalijevih zavarovanj za mala in srednje velika podjetja.
Podelitev nagrad bo septembra 2023 v Ljubljani ob prisotnosti vseh finalistov nagradnega natečaja. Poleg tega bo med slovenskimi zmagovalci mednarodna žirija izbrala slovensko podjetje, ki se bo predstavilo na evropskem dogodku novembra 2023 v Bruslju.
Mala in srednje velika slovenska podjetja se v natečaj lahko prijavijo z izpolnitvijo spletne prijavnice, na www.generali.si/sme-enterprize.
Ogled preteklih zmagovalcev je mogoč na www.sme-enterprize.com