Digitalna kampanja Love Istria se osredotoča na edinstvene perspektive ljudi
Letošnja digitalna kampanja je usmerjena v izkušnje in zgodbe tujcev, ki so za svoj dom izbrali Slovensko Istro. Njihova edinstvena perspektiva in ljubezen do regije sta prikazani skozi osem promocijskih videospotov in pristajalnih strani, na katerih posamezniki predstavljajo, kako je Istra osvojila njihova srca in kaj je po njihovem mnenju tisto, kar je (zanje) najbolj vredno obiska.
“Glavni cilj kampanje je navdušiti potencialne obiskovalce s ključnih trgov, da odkrijejo Istro: njeno bogato kulturno in naravno dediščino ter gostoljubnost prebivalcev, skozi oči tistih, ki jih je tako očarala, da so jo izbrali kar za svoj dom,” je povedala Luca Stančič Kodarin. Nadalje je predstavila vseh osem letošnjih ambasadorjev, ki prihajajo iz Italije, Avstrije, Nemčije, Srbije, Poljske in tudi iz domače Slovenije.
O tem, kako je, ko počitnice postanejo tvoje življenje, so spregovorili tudi nekateri od sodelujočih obrazov kampanje oz. istrski ambasadorji 2024, ki so se udeležili današnje novinarske konference. “Najbolj mi je všeč, da je Slovenska Istra tako avtentična in da ni vse predelano za turizem. Tu še vedno živijo domačini. Prav tega sva si z ženo želela: živeti v mestu, ki ga obožujeva skupaj z ljudmi, ki tu bivajo že od nekdaj. Z njimi deliva vse: od lepega do slabega vremena, vse tegobe, tudi politične, pa seveda tudi vse lepote majhnega kraja,” je povedal Folke Tegetthoff, pisec sodobnih pravljic, pripovedovalec in komunikator, ki je skupaj s soprogo Astrid sodeloval v projektu. Oba v Piranu živita že 17 let.
“Zgodbe so zanimive prav zato, ker so povsem avtentične in dejansko predstavljajo pristne izkušnje ljudi. Izbrani ambasadorji pa potencialne obiskovalce nagovarjajo v svojem matičnem jeziku,” je še povedala Luca Stančič Kodarin, ki je v sodelovanju s predstavniki vseh štirih turističnih destinacij poskrbela za koncept in izvedbo projekta. Čudoviti video posnetki so delo Kleva films, portreti ambasadorjev pa Jake Ivančiča.
Zgodbe so že objavljene na spletni strani loveistria.si v rubriki “doživi”. Luč sveta bodo ugledale sredi marca, ko se prične digitalna kampanja na tujih trgih. Ta bo potekala prek socialnih omrežjih v dveh delih (od marca do junija in od septembra do novembra) na ključnih tržiščih: Italija, Avstrija, Nemčija, Poljska, Madžarska, Srbija in tudi na domačem, slovenskem tržišču.
Sodelovanje pri promociji doma in v tujini
Nadalje so predstavniki posameznih destinacij Slovenske Istre na kratko predstavili še druge aktivnosti, ki so v teku oz. se bodo izvedle v letu 2024. Ena takih je tudi skupna pristajalna stran za dogodke, ki naj bi jo do konca leta inkorporirali na spletno stran loveistria.si. “Delujemo sodelovalno, smo korektni partnerji, ki se skupaj trudimo za dobrobit destinacije. Tvorno in konstruktivno sodelovanje je bistvenega pomena za razvoj Slovenske Istre tudi kot turistične destinacije,” je uvodoma povedal Marko Ferluga, v. d. direktorja Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper.
V leto 2024 so tako predstavniki destinacij vstopili aktivno. Že od januarja potekajo predstavitve na sejmih in workshopih po evropskih prestolnicah pa tudi doma. “Bili smo že na večjih sejmih za območje Beneluksa, na workshopu v Beogradu, pa tudi v Nemčiji. Čakajo pa nas še predstavitve na italijanskem, avstrijskem in češkem trgu,” je povedala Nina Jurinčič, višja svetovalka za turizem iz Občine Ankaran. Poudarila je, da opažajo, da Istra postaja vedno bolj zanimiva v tujini. Turisti, ki so morda naše kraje dojemali bolj kot tranzitne, se zdaj intenzivno zanimajo za počitnikovanje v Istri. Najbolj jih privlačijo narava, naravne znamenitosti, aktivno preživljanje časa, kolesarjenje, pohodništvo, pa tudi kultura in kulinarika.
Poleg sejemskih predstavitev pa pod blagovno znamko Love Istria vse štiri turistične organizacije načrtujejo tudi izvedbo študijskih tur za agente, novinarje, blogerje, vplivneže. To je tudi pomembna priložnost, da pobližje spoznajo destinacijo, njene najpomembnejše znamenitosti in zanimivosti.
Vzpostavljen register turističnih vodnikov
Začetek leta je posvečen tudi turističnim vodnikom. Ti so namreč za vsako destinacijo zelo pomembni, saj obiskovalcem omogočajo vpogled v zgodovino, kulturo in zanimivosti ter jih na nek način popeljejo skozi kompleksnost lokalnega okolja. Njihova energija največkrat močno pripomore k temu, da se nad Istro gostje še posebej navdušijo. Preteklo soboto so turistične organizacije Slovenske Istre s tematskimi sprehodi po Ankaranu, Kopru, Izoli in Portorožu obeležile svetovni dan turističnih vodnikov. V začetku aprila pa Turistično združenje Portorož ponovno organizira tudi tečaj za lokalne turistične vodnike.
Novost leta 2024 je nov digitalni register turističnih vodnikov, ki bo v kratkem implementiran na spletno stran loveistria.si. “Nov register bo pripomogel k hitrejšemu iskanju po jezikih, ki jih vodniki govorijo in pa tudi po specializaciji posameznikih vodnikov,” je povedala mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja Portorož. Register bo namenjen vsem, ki iščejo vodenja po destinaciji Slovenska Istra – tako agencijam kot ponudnikom, pa tudi turistom in obiskovalcem.
Direktorica je vse, ki si želijo nadgraditi znanje s področja digitala, še pozvala, da se prijavo na digitalno akademijo, ki jo na Turističnem združenju Portorož organizirajo v drugi polovici marca.
Zbrani predstavniki turističnih organizacij so si bili ob zaključku enotni, da je za razvoj turizma v Slovenski Istri potrebno na tako ploden način sodelovati še naprej.