Turizmu pomaga lastna glava – »Moj kraj, moj chef«

Deli novico s tvojimi prijatelji

Na Turistični zvezi Slovenije (TZS) kljub izrednim razmeram zaradi korona virusa nadaljujejo s tradicionalnimi projekti, med katerimi je tudi program za osnovnošolce – Turizmu pomaga lastna glava, s pomočjo katerega mlade navdušujejo nad turizmom.

 

V letošnjem, 35. festivalu po vrsti, sodeluje 98 šol, ki pod vodstvom svojih mentorjem že pripravljajo naloge na temo – »Moj kraj, moj chef«, za katero so se odločili, ker je Slovenija v letošnjem letu Evropska gastronomska regija. Naloge na TZS pričakujejo do konca februarja.

 

Delovni naslov festivala je vsako leto drugačen in se prilagaja letni strategiji v turizmu, saj je vsebina projekta Turizmu pomaga lastna glava (TPLG) vezana na raziskovanje turizma v domačem kraju in odkrivanje možnosti za hitrejši razvoj in oblikovanje ponudbe, ki vzpodbuja podjetništvo in trženje naravnih danosti. V preteklih letih so osnovnošolci ustvarjali na naslednje teme: Turistični spominek mojega kraja, Zeleni turizem, Kultura in turizem, Festival naj bo.

 width=V projektu vsako leto sodeluje od sto do sto dvajset osnovnih šol iz vse Slovenije, kar pomeni tudi do 1.500 učencev na leto. Ker v tokratnem šolskem letu šolanje poteka povečini na daljavo in ker je negotova tudi prihodnost, je zaenkrat vprašljiva tudi izvedba turistične tržnice, s katero se je projekt tradicionalno zaključil.

 

Če bodo ukrepi dovoljevali, bo tržnica tudi letos izvedena, v nasprotnem primeru pa se bodo organizatorji odločili, ali bo tržnica potekala v virtualni obliki, ali pa bodo otroci izdelali promocijske spote. Na tak način so projekt izvedli že v lanskem letu, ko je otrokom izkušnjo turistične tržnice prav tako preprečila epidemija korona virusne bolezni.

 

»Pri snemanju tri minute dolgih promocijskih videospotov za svoje festivale so bili osnovnošolci nadvse inovativni, zato smo ob ogledu otroških izdelkov nadvse uživali. Postalo nam je jasno, da so otroci dobro opremljeni za soočenje z novo realnostjo, saj so pri uporabi pametnih telefonov ter na spletu precej spretnejši od starejše generacije,« dobre lanske izkušnje izpostavlja Petra Pistotnik, strokovna sodelavka za mladino na TZS.

 

Z naslovom tokratne teme želijo udeležence festivala spodbuditi, da se osredotočijo bodisi na tipično jed, pijačo ali pa zeliščarsko tradicijo domačega kraja, jo morebiti posodobijo ali pa kako drugače prilagodijo svojim željam in potrebam ter ponudijo kot tradicionalni obrok, lahko pa tudi kot kulinarični ali gastronomski spominek svojega kraja.

 

»Ne dvomim, da bodo učenci kakšni jedi dali novo prepoznavnost ali turistični gastronomski spominek predstavili v novi preobleki. Na mladih turizem stoji!« pa je poudaril predsednik TZS Pavle Hevka.

 

Vir: Turistična zveza Slovenije

Foto: www.slovenia.info