Že enajsti Gogijev kamp zapovrstjo je tudi letos v Laškem združil številne nadobudne športnike, stare od 9 do 15 let, ki pa jih je poleg treningov v košarkarskih dvoranah čakala tudi kopica drugih aktivnosti. Zanje je skrbela 35-članska ekipa organizatorjev, trenerjev in vzgojiteljev, med drugim pa se jim je pridružil tudi nekdanji alpski smučar in ambasador Generali zavarovalnice Štefan Hadalin ter z njimi delil vtise in nasvete iz vrhunskega športa.
Vsak dan je bil skrbno načrtovan – od jutranjih treningov, popoldanskih športnih iger in ustvarjalnih delavnic, do večernih druženj, kjer so otroci krepili prijateljstva in se učili sodelovanja. Posebnost kampa je bila tudi v tem, da mobilni telefoni niso bili dovoljeni, s čimer so organizatorji še dodatno spodbudili pristno povezovanje med otroki – tudi tistimi iz tujine. Letošnja udeležba na kampu je bila namreč tudi mednarodno pestra, udeleženci so prihajali iz kar desetih različnih držav.
»Zelo smo veseli, da naš kamp iz leta v leto raste – letos smo gostili rekordno število otrok, še posebej me veseli, da je med njimi tudi vse več deklet. Vsi kažejo veliko željo in nadarjenost, pred njimi je še dolga pot, a trenutno je zanje najpomembneje, da uživajo v igri in trenirajo s srcem. Skupaj smo preživeli čudovit teden, ob čemer bi se rad zahvalil vsem sodelavcem in podpornikom, ki so omogočili izvedbo kampa – tudi za otroke iz najranljivejših okolij. Skupaj smo ustvarjali izkušnje, ki jih bodo otroci nosili s seboj vse življenje,« je ob zaključku še enega uspešno izpeljanega tabora povedal ustanovitelj in pobudnik Goran Dragić.
Generali omogočil udeležbo socialno ogroženim
Zavarovalnica Generali kot družbeno odgovorno podjetje zvesto vlaga zvesto vlaga v projekte, s katerimi otroci lahko gradijo temelje za boljšo prihodnost, saj verjamejo, da si prav vsak otrok zasluži priložnost za rast, razvoj in nepozabne izkušnje – ne glede na življenjske okoliščine, iz katerih prihaja. Zato so tudi letos s svojo podporo omogočili udeležbo tudi socialno ogroženim otrokom iz programov Zveze Anita Ogulin ZPM.
»V Generaliju verjamemo v moč športa kot orodja za osebni razvoj in povezovanje – še zlasti za mlade, ki prihajajo iz ranljivejših socialnih okolij. Kot družbeno odgovorno podjetje smo že vrsto let zvesti podpornik Fundacije Gorana Dragića in njegovega košarkarskega kampa. Ponosni smo, da smo omogočili otrokom, da so razvijali športne veščine, srkali znanje od velikega vzornika, se družili ter ustvarjali nepozabne spomine,« je o podpori povedala Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v Generali zavarovalnici, ki bo še naprej podpirala projekte Fundacije Gorana Dragića, v sklopu katere je nedavno pomagala tudi pri obnovi in odprtju novega košarkarskega igrišča v Ilirski Bistrici, v naslednjih tednih pa bo sledila otvoritev še v Novi Gorici.