Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi (SKOJ) je najstarejša kontinuirana strokovna konferenca nacionalnega društva za odnose z javnostmi. Letošnja se bo odvila 21. in 22. maja v Portorožu in bo že 22. po vrsti, zgrajena pa bo okoli besede INSTANT. Udeleženci se bodo ukvarjali z vprašanji, kako delovati v dobi hitrosti, v kateri je za sprejemanje odločitev na voljo vedno manj časa.
Konferenca se bo tako poleg usmerjenosti v stroko in strateško komuniciranje posvečala tudi različnim sodobnim tehnologijam in orodjem ter drugim povezanim področjem. Program bo razdeljen v pet vsebinskih sklopov, in sicer lažne novice in odzivi družbe nanje, informacijska prihodnost in umetna inteligenca, nov način organizacije odnosov z javnostmi in korporativno uredništvo, generacija Z ter novodobna orodja, ki lajšajo delo komunikatorjev.
Udeleženci bodo imeli možnost poslušati kar 18 domačih in tujih govorcev. Tako bodo med drugim predavali priznani strokovnjaki Silvia Cambié iz Velike Britanije, ki je zaposlena pri tehnološkemu gigantu IBM-u (Umetna inteligenca in njen vpliv na komunikacijsko stroko), Marco Leeuwerink iz nizozemske policije (Vloga korporativnega uredništva v komunikacijski strategiji nizozemske policije), Marko Grobelnik iz Inštituta Jožef Stefan (Umetna inteligenca kot orodje za oblikovanje mnenj), Dr. Mirt Komel iz FDV-ja (»Lažne novice« in vprašanje resnice), Andrej Zupan, direktor zagonskega podjetja Blockbird (Z digitalnimi orodji do razkrivanja lažnih novic), medijski strokovnjak Tomaž Perovič (Kaos ali urejenost medijske krajine) in mnogi drugi.
Na konferenci bodo že tradicionalno podelili tudi Prizme, strokovne nagrade za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi in Mini Prizme, ki jih bodo prejeli zmagovalci študentskega natečaja Inkubator priložnosti.