Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, ki se je začela včeraj v Portorožu, letos v ospredje prinaša odnose, empatijo in moč človečnosti.
Predvsem človek
Konferenca, ki se odvija v hotelu Slovenija, letos nosi naslov Predvsem človek. Človek pred vsem, s čimer so želeli poudariti, da strokovnjaki s področja komunikacije kljub izjemnemu razvoju tehnologije ne smejo pozabiti, da komunikacija ni zgolj orodje prenosa informacij, temveč predvsem odnos, ki ga gradi človek.
Da do umetne inteligence ne smemo pristopiti nekritično, pač pa moramo razumeti, da je odgovornost za njeno uporabo na strani uporabnika, je včeraj izpostavil profesor na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani in partner v agenciji Herman & partnerji Dejan Verčič.
Garbage in, garbage out
“Problem ni stroj, problem je človek,” je poudaril in dodal, da moramo k umetni inteligenci pristopiti z radovednim raziskovanjem in preizkušanjem.
Večkrat je bil omenjen izrek “garbage in, garbage out” ali po slovensko “smeti noter, smeti ven”, kar pomeni, da kakovost izhodnih rezultatov vedno temelji na kakovosti vhodnih podatkov. Če v sistem, program ali analizo vnesemo nepopolne, napačne ali zavajajoče informacije, tudi ne moremo pričakovati natančnih, uporabnih ali verodostojnih rezultatov. In pri uporabi umetne inteligence je to še kako pomembno.
Strokovnjak za umetno inteligenco Enej Gradišek je ob tem poudaril, da ta ni nadomestilo, pač pa partner za učenje, kreiranje in soustvarjanje idej.
V Portorožu podelili nagrade Prizma
Na prvi konferenčni dan so podelili tudi nagrade Prizma. Nagrado za najboljši program internega komuniciranja so podelili Ljubljanskim mlekarnam in agenciji Mediade za projekt S posluhom drug za drugega: raznolikost, enakost in vključenost v Ljubljanskih mlekarnah.
Za projekt Next Gen Ai je bilo nagrajeno podjetje Harvey Norman, urad vlade za komuniciranje za projekt Ustavimo dezinformacije – preBERI, preMISLI, PREVERI, Agencija 101 za Novartisov projekt Holesterol ni komedija. Podjetje Lidl Slovenija in agencija Taktik sta bila nagrajena za projekt Milijon plastenk za Junake, podjetje Lek pa za projekt Interact.
Poleg nagrade Prizma je bilo podeljeno tudi priznanje za najboljšo študentsko komunikacijsko rešitev v okviru natečaja Inkubator PRiložnosti. S prvim mestom sta bili nagrajeni dve študentski ekipi, in sicer OTP Winxice ter ekipa PRess to imPRess.
Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi se sicer s predavanji in okroglimi mizami nadaljuje tudi danes.