Center mladih Koper bo 5. in 6. junija gostil brezplačne delavnice, na katerih se bodo mladi učili mehkih veščin in poslovnih znanj, ki jim bodo v pomoč pri večji konkurenčnosti na trgu dela. Po podatkih Svetovnega gospodarskega foruma (World Economic Forum) bo namreč kar petintrideset odstotkov veščin, ki danes med zaposlovalci veljajo za pomembne, v prihodnje izgubilo svojo vrednost. Strokovnjaki za upravljanje človeških virov zato opozarjajo, da bodo morali tako zaposlovalci kot iskalci zaposlitve zaradi hitrega tehnološkega napredka posvojiti koncept vseživljenjskega učenja.
Delavnice so namenjene mladim od 18. do 35. leta, njihov poudarek bo na praktičnem učenju mehkih veščin in poslovnih znanj, ki so v pomoč pri osebnem razvoju, iskanju zaposlitve in večji konkurenčnosti na trgu dela.
Vsebinsko bodo delavnice obsegale učenje tistih veščin, ki so med zaposlovalci najbolj iskane, s poudarkom na komunikacijskih veščinah in osebni predstavitvi, javnem nastopu in pripravi življenjepisa. V okviru delavnice poslovnih znanj pa se bodo mladi učili osnov prodaje in marketinga, vodenja projektov ter kako realizirati lastne podjetniške ideje.
Znanje bodo z mladimi delili izkušeni predavatelji: mag. Aleš Vičič, psiholog, ki je že 20 let eden od vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov in vodi delavnice na temo izboljšanja učinkovitosti za ključne kadre v podjetjih; Nastasija Alt, kadrovska svetovalka v podjetju Adecco Slovenija; Borut Rozman, vodja razvoja prodajne ekipe v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, in Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, prvega pospeševalnika mladinskega podjetništva v Sloveniji. Na delavnici v Murski Soboti bosta mladim svojo podjetniško zgodbo predstavila tudi Špela Lukas in Uroš Požgan, soustanovitelja blagovne znamke Pokica.