E-skiro ni igrača
Dejstvo je, da e-skiro ni igrača, temveč vozilo s slabo stabilnostjo, zaradi katere lahko ob neizkušenosti hitro pride do poškodb. Hkrati pa prodajalci e-skirojev omogočajo tudi odklepanje omejitev hitrosti vozil. Tako lahko skiroji presežejo dovoljeno hitrost 25 kilometrov na uro. Da bi se področje uporabe e-skirojev izboljšalo, pristojni med drugim predlagajo uvedbo obvezne uporabe zaščitne čelade, dvig minimalne starosti za uporabo e-skiroja na 15 ali celo 16 let ter uvedbo usposabljanja osnovnošolcev po vzoru kolesarskega izpita.
Hude poškodbe
Vodja urgentnega kirurškega bloka v ljubljanskem kliničnem centru Uroš Tominc poudarja, da v zadnjih letih opažajo porast hudih poškodb glave in možganov ter stegnenic in golenic. Vedno več pa je tudi poškodb v nesrečah, v katerih vozniki skirojev trčijo v pešce, kar nakazuje na to, da vozniki e-skirojev vozijo po površinah, namenjenih pešcem.
Neupoštevanje predpisov, vožnja pod vplivom alkohola
Vodja sektorja prometne policije na Generalni policijski upravi Ivan Kapun opozarja, da veliko voznikov ne upošteva cestnoprometnih predpisov, ob čemer je največji dejavnik tveganja visoka hitrost, veliko pa je tudi vožnje pod vplivom alkohola. Policija se mora tako posluževati novih metod nadzora. Hitrost e-skirojev bodo na terenu kmalu začeli meriti z napravo, ki lahko izmeri najvišjo hitrost ustavljenega e-skiroja, tako da med valja vklene pogonsko kolo e-skiroja. V zadnjih mesecih je po Sloveniji že potekalo usposabljanje policistov za delo z napravo, ki jo že uporablja policija v skandinavskih državah.
Prihodnji teden bo policija izvajala poostren nadzor nad e-skiroji.