Slovenska turistična organizacija (STO) v času postopnega zagona turistične panoge, v okviru vseslovenske motivacijske kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija., z distribucijo mednarodno nagrajenega vodnika Slovenija na prostem »Slovenia Outdoor« dodatno spodbuja domače prebivalce k raziskovanju možnosti za aktivne počitnice in odkrivanje lastne dežele.
V želji po spodbujanju domačega prebivalstva k aktivnim počitnicam in odkrivanju naše dežele v času postopnega zagona turistične panoge je STO s pripravo promocijskih video posnetkov in aktivnim komuniciranjem na družbenih omrežjih okrepila promocijske aktivnosti za naročilo tiskanega vodnika Slovenija na prostem. Z usmerjenimi aktivnostmi v okviru motivacijske kampanije Zdaj je čas. Moja Slovenija dodatno spodbujajo povpraševanja domačih gostov za aktivne počitnice oz. produkt »outdoor«, enega ključnih turističnih produktov slovenskega turizma, ki raziskovalcem Slovenije omogoča aktivna in zdrava doživetja v k trajnosti zavezani deželi.
V času, ko razmišljamo o varnih in zdravih doživetjih, je vodnik vir novih navdihov za gibanje v naravi. Vsebina vodnika, namenjenega športnim navdušencem, posameznikom in družinam, bralca seznani s širokim naborom možnosti in priporočil za varne aktivnosti na prostem, konkretni namigi doživetij pa so izhodišče za snovanje obiska Slovenije in kot inspiracija pri zastavljanju lastnih rekreativnih izzivov.
Tiskan vodnik, za katerega je STO v okviru letošnjega mednarodna tekmovanja The Golden City Gate v Berlinu, za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih orodij prejela zlato nagrado, lahko brezplačno naročite na www.slovenia.info.
Vodnik je v elektronski obliki na spletnem portalu www.slovenia.info na voljo tudi v angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in nizozemskem jeziku.