Znanje iz pedagogike in andragogike ter holistični pristop pri delu s klienti so jo pripeljali do kreiranja programa Method 360°, ki je edinstven pristop, pri katerem osebo dojemamo kot kompleksen skupek fizičnega izgleda, kognitivnega razvoja, čustev in socialnega življenja. Pristop, ki ga je razvila, pa je odgovor na posledice sodobnega življenjskega sloga, kjer so sedenje, nenehni impulzi iz virtualnega sveta (posledica so med drugim tudi atrofirane obrazne mišice zaradi upognjene drže glave) in pomanjkanje čuječnosti prej pravilo kot izjema.
Sara dve leti sodeluje na posebnem projektu na Inštitutu St. Anna v Luganu v Švici, kjer je v program Method 360° vključenih več razredov na osnovnošolski in srednješolski ravni.
Alessandro Magrassi, mag. politologije in ravnatelj Inštituta: “Sarina metoda je edinstvena, saj vključuje različne pristope in tehnike, ki jih prilagodi skupini ter posameznikom, ki potrebujejo več podpore. Pri metodi gre pravzaprav za proces preizpraševanja, kdo smo, kaj čutimo, kako delujemo v skupini. Pri otrocih in mladostnikih opažamo pozitivne spremembe predvsem na področju medsebojne komunikacije in sodelovanja. Pozitivni odzivi s strani otrok, šolskih pedagogov in staršev nam povedo, da so to vsebine in pristopi, ki bi morali postati del rednega šolskega programa, ki potrebuje drugačne pristope in vsebine. Sistem je preprosto potrebno preveriti in otroke opremiti z znanji in tehnikami, s katerimi bodo znali bolje vzpostaviti stik s seboj in drugimi ter razviti pravo mero empatije. Opažamo, da med mladimi zaradi novodobnega načina življenja in predvsem nenehnega stika z virtualnim svetom, to postaja izziv. Samo s pristnim stikom s seboj razvijamo pristen stik z drugimi in čustveno empatijo.”
Sara je prepričana, da je pot čuječnosti edina prava pot pri prepoznavanju svojih potreb, dojemanju samega sebe in okolice. “Prav zato program podpira posameznika, ki se vsakodnevno srečuje z različnimi preizkušnjami in stresnimi situacijami, tako na telesnem kot na čustvenem nivoju. Metoda je prilagojena posamezniku, upoštevajoč njegove potrebe, starost, prostor, jezik in kulturo,” še dodaja Sara.
Avtor: Mateja Teja Bučinel