Kako pogosto je treba avto prati pozimi?
Načeloma tako pogosto kot v poletnih mesecih. Tudi pozimi ga operite, kadar menite, da je pranje preprosto dobro za vaše vozilo.
Ali drži, da je avto pozimi izjemno onesnažen z ostanki cestne soli?
Da in ne. Trditev, da ima zimska umazanija izjemno koroziven učinek na barvo, torej da jo je treba čim pogosteje odstranjevati, velja le za predhodno poškodovano barvo zaradi prask ali luščenja.
V resnici se brezhibno lakirane površine zlahka spopadejo z oblogami umazanije. Tudi podvozje običajno nima težav s korozijo: s tovarniško izdelanimi tesnili, izboljšano zaščito podvozja in uporabo pocinkane pločevine znajo imeti več problemov le starejši avtomobili.

Kdaj pozimi ne smete v avtopralnico?
Pri ekstremnih temperaturah pod -10 stopinj. Izogibajte se toplotnemu šoku, če voda iz avtopralnice, ki ima od 10 do 30 stopinj Celzija, zadene dele vozila, ki so bili pred kratkim izpostavljeni mrazu. Dolgoročno gledano površine s poškodovano barvo utrpijo dodaten toplotni šok.
Preden vstopite v avtopralnico, je nujno odstraniti vse ostanke snega in ledu. Strganje ledu lahko namreč poškoduje lak vozila!
Kateri programi pranja so priporočljivi pozimi?
Enako velja pozimi: načeloma je poceni dobro in zadostno – glavno je, da vozilo najprej dobro sperete, da odstranite umazanijo in preprečite poškodbe barve s krtačo. Dodatni in dragi programi z vročim voskom ali zaščito podvozja z vidika vozila niso potrebni. Seveda pa se lahko vsak sam odloči, kaj želi privoščiti sebi in svojemu vozilu. Pomembneje je, da avtomobil občasno pregleda strokovnjak. Pred in po zimski sezoni je mogoče poškodbe zaščite podvozja odkriti in popraviti na dvižni ploščadi – rja takrat nima možnosti.






