Zaznano večje povpraševanje iz švicarskega trga

Deli novico s tvojimi prijatelji

Švica še vedno velja za hitro rastoči in perspektivni trg slovenskega turizma, njena epidemiološka slika je trenutno stabilna in prebivalci čedalje bolj povprašujejo po počitnicah, ki so dosegljive z avtomobilom. Vse napovedi kažejo, da bodo Švicarji še vedno potovali, vendar iskali varne in bližnje destinacije.

 

Slovenska turistična organizacija vse marketinške aktivnosti na tem trgu trenutno intenzivira, s poudarkom na vsebinskem digitalnem marketingu, komunikaciji s končnim kupcem, ki jih nagovarjajo z vrhunskimi vsebinami oziroma zgodbami in osredotočenjem na ciljne segmente s konkretnimi produkti. Hkrati pa še naprej krepijo sodelovanje s poslovnimi javnostmi.

 

Z namenom boljše prepoznavnosti Slovenije s strani strokovne javnosti je 17. junija na švicarskem trgu v organizaciji STO potekal webinar, združen tako za turistične agente in organizatorje potovanj, kot tudi za novinarje. Iz nemško govorečega dela Švice, ki sicer združuje več kantonov in različne jezikovne različice, pridobivajo v zadnjih dneh veliko interesa, ki je bil zaznan tudi preko udeležencev webinarja. Poleg splošne predstavitve Slovenije so s partnerji podrobneje predstavili še Ljubljano z okolico ter Slovensko Istro s poudarkom na predstavitvi Portoroža in Pirana. Webinarja se je udeležilo preko 40 predstavnikov organizatorjev potovanj in turističnih agencij.

 width=V prihodnjih mesecih bo STO na trgu Švice nadaljevala s promocijo Slovenije v okviru digitalne kampanje »My Way«, skozi katero bo Slovenijo promovirala kot varno, trajnostno in butično počitniško destinacijo. V načrtu je tudi izvedba oglaševanja v tiskanih medijih.