Žito in Lidl Slovenija sta Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predala donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki sta jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.* Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil.
Kruh roza oktober je bil zasnovan posebej za to skupno akcijo Žita in Lidla Slovenija. Podjetji sta namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program ROZA, ki ga izvaja Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Poleg zbiranja sredstev za donacijo je bil projekt namenjen tudi ozaveščanju kupcev in zaposlenih v obeh podjetjih o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.
»Iskrena hvala podjetjema Žito in Lidl Slovenija za skupno pobudo, s katero smo zaznamovali rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk, in opozorili na pomen skrbi za svoje zdravje. Hvala vsem kupcem, ki so z nakupom Kruha roza oktober prispevali k uspešnosti akcije. Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ženskam in njihovim ponuja podporo ob soočanju z diagnozo rak,« je ob predaji donacije v zahvalo povedala Radka Tomšič Demšar, podpredsednica Združenja Europa Donna Slovenija.
»Ob snovanju Kruha roza oktober smo si postavili cilj, da novi kruh z najboljšimi sestavinami telesu daje energijo in dodatno voljo, hkrati pa s krušno nalepko v obliki roza pentlje nosi ozaveščevalno sporočilo o preventivi pred rakom dojk, pa tudi o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Veseli smo, da je bil naš cilj dosežen. S prodajo Kruha roza oktober smo skupaj z Lidlom Slovenija zbrali kar 5.000 evrov, za katere verjamemo, da bodo prispevali k izvajanju programa ROZA,« je poudarila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.
Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob tem dodala, da so se z Žitom, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. »Zbrani znesek je dokaz, da so Lidlovi kupci Kruh roza oktober, ki je bil del pekovske premiere meseca, odlično sprejeli. Prav tako pa so ga lahko poskusili tudi naši zaposleni, ki so ga v nekoliko manjši različici prejeli zraven pentelj in informativnih brošur ob dnevu zdravih dojk. Poleg tega smo za zaposlene že peto leto zapored na naših komunikacijskih kanalih, predvsem v aplikaciji za zaposlene, pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase ter tako v okviru aktivnosti izžrebali tudi tri zaposlene, ki so prejele brezplačni klinični pregled dojk.«
V Žitu in Lidlu Slovenija so poleg ozaveščanja kupcev s prodajo kruha izvajali tudi druge ozaveščevalne aktivnosti. Tako so v oktobru pripravili številne vsebine o pomenu preventive pri bolezni raka dojk in pomembnosti preventivnega (samo)pregledovanja. Vsebine so delili na svojih družbenih omrežjih, spletnih straneh in v internih glasilih ter po drugih kanalih internega komuniciranja z zaposlenimi v obeh podjetjih. Še posebej pa so zaznamovali 15. oktober, dan zdravih dojk, ko so zaposlenim podarili roza pentlje, ozaveščevalne brošure in Kruh roza oktober. Dan je namreč namenjen širjenju informacij o pomenu zdravja dojk ter ozaveščanju o preprečevanju in zgodnjem odkrivanju raka dojk pri ženskah in dekletih.