Nalaganje

Vnesite za iskanje

Štirje koraki za dobro jutro

‘’Beep…beep… Budilka! Uff, ne bi še vstala, počutim se utrujeno in spala bi še nekaj ur!’’ Zveni znano? Na hitro spijete kavo, se umijete in že hitite v dan. In tisti občutek, da bi potrebovali še nekaj ur spanca in eno dobro masažo vas spremlja skozi ves dan. To, da si v današnjem tempu življenja ne vzamemo dovolj časa zase, je že znana težava. Morda pa še ne vemo, da lahko dosežemo pomembne spremembe že z malimi vsakdanjimi vajami:

  1. Že v postelji ali takoj zatem prebudimo telo. Nežno se razgibamo in raztezamo, da se medkostni prostori razširijo in “podmažejo” z medsklepno tekočino. Tekom dneva in v starosti bomo zato imeli manj težav z neprijetnimi občutki. Med tem globoko in umirjeno dihamo. Pomagajmo kisiku priti do celic. Zbistrimo misli in se med raztezanjem miselno sprehodimo skozi obveznosti dneva, da se tudi umsko pripravimo na dan.
  2. Spijemo mlačno vodo. Tako pripravimo želodec, prebudimo prebavni sistem in se rehidriramo. Kri se bo zato lažje pretakala po naših venah, arterijah in kapilarih ter bolj učinkovito dovajala kisik in druga hranila v vse celice našega organizma. Zadostna količina vode poskrbi tudi za bolj napeto, manj suho in zgubano kožo.

3.Pospešimo srčni utrip. Katerakoli telesna aktivnost, ki dvigne srčni utrip, bo prebudila naš metabolizem, ki bo zato ostal bolj aktiven tekom dneva. Pospešili bomo srčno-žilni sistem, kar pomeni, da bodo naše celice hitreje oskrbovane z vsem, kar potrebujejo.

  1. Telo že zjutraj potrebuje vitamine, ki nas poleg tega zbudijo kot kava. Posebno močan učinek bujenja ima C vitamin. Jutra so odličen čas za uživanje sadja, sokov in smutijev. Poleg tega z njimi dobimo tudi fruktozo, naravni sladkor, ki nam daje energijo za delo.

Od tu naprej se podajmo v svoje ustaljene ritme. Vendar ne pozabimo jesti, piti in se večkrat razgibati in smejati. Pa kakšno občasno masažo si lahko zares privoščimo. Saj veste, da izredno blagodejno vpliva na telo in počutje, kajne?

Sabrina Simonovich (prof. športne vzgoje, osebni trener FZS, inštruktor Pilatesa, aerobike, funkcionalne vadbe, učitelj Joge RJU 300, učitelj smučanja 3, kandidira za naziv doktor znanosti iz strateškega komunikacijskega managementa)

Za nasvet ali info sem vam na voljo na mrst.sabrina@gmail.com

Oznake:

Spletna stran za svojo funkcionalnost uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Več o piškotkih lahko izveste tukaj

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close