Kako do gostov s pomočjo turistične agencije?

Deli novico s tvojimi prijatelji

Pogovarjali smo se z lastnikom podjetja Adriabnb Stefanom Božičkom, ki nam je zaupal, na kakšen način lahko pomagajo vsem sobodajalcem, še posebej tistim, ki jim primanjkuje časa, da bi se s tem ukvarjali in seveda vsem tistim, ki bi si želeli več gostov.

 width=S čim se ukvarjate v vašem podjetju Adriabnb?

Smo agencija in smo posredniki med gostom in sobodajalcem. Ena glavnih nalog je, da našim sobodajalcem priskrbimo goste preko različnih prodajnih spletnih agencij, kot so Booking.com, Airbnb, Expedia, Tripadvisor ter preko lastnih prodajnih kanalov. Poleg prodaje skrbimo za administrativna dela.

 

 

 

Kaj pridobijo sobodajalci?

Sobodajalcem pomagamo in svetujemo pri:

  • odprtju in vodenju dejavnosti,
  • urejanju potrebne dokumentacije za nepremičnino (kategorizacija, RNO,…),
  • prodaji preko več spletnih agencij,
  • tržni raziskavi, začetni postavitvi cen in kasnejši optimizaciji le-teh,
  • komunikaciji z gosti od trenutka, ko rezervirajo do njihovega odhoda,
  • sprejemu gostov, tudi kadar so prihodi pozni,
  • prijavi gostov preko aplikacije, ki uporablja napredno tehnologijo skeniranja dokumentov (OCR) in omogoča hitro prijavo gostov na AJPES,
  • davčnem potrjevanju računov,
  • prevzemu ključev ob odhodu gostov,
  • čiščenju nastanitve, pranju in likanju perila ter
  • mesečnih obračunih in plačilu ostalih obveznostih povezanih s sobodajalstvom.

 

Prodaja se poveča, saj hkrati prodajamo preko več spletnih agencij. Administrativne težave, kot so prijava gostov, fiskalizacija računov, vodenje knjige gostov postanejo zgodovina, saj vam to urejamo mi. Komunikacija z gosti je včasih lahko težava zaradi tujih jezikov. Mi z gosti komuniciramo v angleškem, nemškem, italijanskem, slovaškem, ruskem in srbskem jeziku. Goste tudi informiramo o zanimivostih naše destinacije in s tem pripomoremo k njihovi boljši izkušnji. Na voljo smo jim ves čas bivanja, sobodajalci pa prihranijo dragocen čas, ki ga lahko izkoristijo v druge namene. Sobodajalci nas lahko kontaktirajo na 040/654-321 ali preko elektronske pošte info@adriabnb.net.

 

Kakšni pa so stroški za sobodajalce? Se jim poveča prodaja?

Če upoštevamo, da se bodo z našo pomočjo povečali prihodki, je strošek naših storitev za sobodajalca zanemarljiv. Na končno ceno se naš neto zaslužek giblje v povprečju okoli 6%. Naše izkušnje kažejo, da z nami dobijo več gostov, saj poskrbimo za učinkovito oglaševanje in se potrudimo, da gostje namestitve rezervirajo še pred glavno sezono.

Menite, da bo koronavirus vplival na prihajajočo poletno sezono?

Adriabnb ima ekipo, ki je usposobljena za delo tudi v takšnih razmerah. Zagotavljamo profesionalen, prijazen in hkrati varen sprejem gostov, predajo ključev, pospravljanje, čiščenje ter razkuževanje apartmajev. Poleg tega smo gostu ves čas njegovega bivanja na razpolago, tako da ni prepuščen samemu sebi in nas lahko kadarkoli kontaktira.

Kaj je potrebno narediti, če želite oddajati sobo ali apartmaje?

– Registracija sobodajalca na AJPES-u,

– priporočljivo je, da se manjši sobodajalci prijavijo kot normiranci na FURS-u v roku

8 dni od prijave dejavnosti na AJPES-U,

– po prijavi na AJPES-u je potrebno narediti kategorizacijo objekta na spletni strani kategorizacija. si.

 

Pri vsem vam lahko priskoči na pomoč ekipa Adriabnb.

 

Kdo lahko oddaja?

Fizična oseba je lahko sobodajalec, če:

– je lastnik ali najemnik nepremičnine,

– opravlja dejavnost le občasno, skupno ne več kot 150 dni v letu,

– nudi gostom do 15 ležišč in

– je vpisana v Poslovni register Slovenije.

 

Nasveti za sobodajalce:

– oddajajte tudi za krajša obdobja, saj gredo svetovni trendi v to smer,

– spremljajte cene konkurence in jih prilagajajte,

– bodite prijazni do gostov ter jim ponudite nekaj za dobrodošlico,

– zagotovite gostu vse tisto, kar oglašujete,

– sobe in apartmaji morajo biti brezhibno čisti,

-sodobno opremljeni apartmaji in sobe dosegajo višje cene in po njih je povpraševanje večje,

– namestite kvalitetna ležišča, saj je udobje spanca izjemno pomembno,

– goste vedno vi pričakajte in si ne dovolite, da gost čaka na vas.

 

Vse našteto vpliva na gostovo dobro počutje in izkušnjo ter prispeva k dobri oceni in nadaljnemu priporočilu.

 width=Oglasno sporočilo.