Nalaganje

Vnesite za iskanje

Trening z osebnim trenerjem

Vsaka pravilno izvedena vadba je koristna, a le ob dovolj redni in intenzivni vadbi boste dosegli napredek. Ena najboljših možnosti za dosego cilja je najem osebnega trenerja.

 

Številne študije so pokazale, da tisti, ki se odločijo za osebnega trenerja, dosegajo uspehe hitreje. Pomagal vam bo, da čim bolje izkoristite svoj čas in trud.

Osebni trener:

– Preuči vaše cilje; lahko vam pomaga ugotoviti, ali so vaši cilji realni.

– Vas potisne nekoliko dlje; ljudje pogosto ne dosegajo zastavljenih ciljev, ker se ne znajo dovolj obremeniti.

– Nauči vas pravilne izvedbe vaj ali pa vam pokaže nove vaje, ki jih boste dodali k svoji rutini ter kako vadbo postopoma narediti bolj intenzivno.

– Če nimate izkušenj z vadbo, se morda ne zavedate, kako zapletena je. Prepustite se nekomu, ki je za to strokovno usposobljen.

– Ugotovi kako intenzivno morate vaditi in zna spremljati intenzivnost vadbe. Zelo pogosto ljudje ponavljajo ene in iste treninge. Ne samo, da je to dolgočasno, ampak lahko povzroči tudi ustavitev hujšanja, poškodbe in izgorelost in zagotovo ne napredka. Trener gleda na vaš trening objektivno, vidi področja vašega programa vadbe, katere je treba prilagoditi.

– Če ste športnik, vam lahko trener pomaga pri pripravah na določene tekme. Vaš specifični trener športne panoge navadno nima znanja za sestavo programa osnovne moči ter popravljanje simetrije telesa. Ena glavnih skrbi v športu je, da lahko vedno znova enaki gibi povzročijo poškodbe zaradi prekomerne uporabe. Osebni trener vam lahko pomaga pri navzkrižnem treningu, ki mišicam omogoča, da počivajo ali delajo na drugačen način.

– Trener lahko opazi vaše telesne pomanjkljivosti,asimetrije in druge napake, ki jih je potrebno popraviti in vam v ta namen predlaga ustrezne vaje.

– Pomaga, da ostanete motivirani in vam zagotovi podporo; tudi po prenehanju vadbe s trenerjem, vam je lahko še vedno na voljo, da ga občasno pokličete za nasvet in se kadar koli vrnete na trening.

– Odgovornost do programa, ki vas bo pripeljal do vašega cilja;

trener vas bo verjetno redno spraševal o načinu prehranjevanja

in vadbah, kar vas lahko motivira, da se programa bolj držite.

– Finančni vidik; denar vlagate v doseganje svojega cilja. Že to vas lahko motivira, da se držite programa in ne zapravljate

zaman denarja.

– Če imate določeno poškodbo, vam bo zdravnik morda svetoval

vadbo – trener bo vedel kako pravilno pristopiti. Sestavil vam bo program, ki deluje na področjih, ki jih potrebujete, ne da bi tvegali nove ali ponovne poškodbe, hkrati pa lahko popravi tudi posledice starih poškodb.

– Trener bo znal sestaviti program za vadbo s kroničnimi zdravstvenimi težavami ter ob posebnih stanjih, kot je npr. nosečnost.

Preden začnete vaditi s trenerjem, se posvetujte s svojim zdravnikom, še posebej, če imate kakšno posebno zdravstveno stanje. Poskrbite, da boste izbrali trenerja, ki je ustrezno strokovno usposobljen in ima dovolj izkušen. Vprašajte o vseh tečajih ali potrdilih, ki jih ima in se prepričajte, da trener ve, kaj počne, saj mu zaupate svoje telo.

 

Sabrina Simonovich,

prof. športne vzgoje,

dipl. trener fitnesa,

www.sabrinafit.eu

 

foto: Ivo Gregorič

Oznake:

Spletna stran za svojo funkcionalnost uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Več o piškotkih lahko izveste tukaj

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close