Ryanair je prejšnji teden ponudil vozovnice po 15 evrov iz nemških mest v Zagreb, Benetke, Manchester, London, Dunaj ali Krakov, poroča Zeit Online. EasyJet ponuja polet iz Hamburga v Edinburg v decembru za 22,22 evra, WizzAir različne destinacije v vzhodni Evropi po cenah 20 evrov. Tudi Lufthansin Eurowings, ki se ne želi primerjati z nizkocenovniki, kot je Ryanair, med drugim ponuja lete za 29,99 evra. In tudi to poletje so bile karte za Mallorco in Grčijo prek 200 evrov.
Francoski prometni minister Beaune že nekaj časa poziva k ukinitvi najcenejših letalskih kart. Francozi so že maja uvedli prepoved domačih letov na razdalje, ki jih je mogoče nadomestiti s potovanjem z vlakom, krajšim od 2,5 ure. Podnebni aktivisti jih kritizirajo in poudarjajo, da gre za prešibke ukrepe, da bi vplivali na količino izpustov CO2, saj se je na koncu izkazalo, da so bili vlaki odpovedani le na treh progah, od pariškega Orlyja do Bordeauxa, Lyona in Nantesa.
Euronews poroča o kritikah Jona Wortha, pobudnika kampanje Trains for Europe, ki poudarja, da to ne bo privedlo do bistvenega zmanjšanja izpustov ogljikovega dioksida. Z ukinitvijo poceni letov bodo po njegovem prepričanju prizadeti le revni sloji, saj bodo ostali brez možnosti poceni potovanj ob koncu tedna, kar pa ne bi ustavilo elite, ki pogosto leti. Po podatkih aktivistične skupine Possible le 2 odstotka Francozov uporablja polovico vseh letov. Po njihovi raziskavi 15 odstotkov Britancev uporablja 70 odstotkov letov, 8 odstotkov Nizozemcev pa 42 odstotkov. Največ leti premožna manjšina, medtem ko bi ukinitev najcenejših vozovnic najbolj prizadela tiste z najnižjimi in srednjimi dohodki. Po raziskavi iz leta 2014 37 odstotkov Evropejcev ni nikoli potovalo izven svoje države.