V Kopru tudi o sušilnici blata in izboru direktorja Marjetice, položnice medtem višje

Koprski občinski svetniki so se sestali na seji, za katero je občinska uprava dopolnila dnevni red z dvema točkama – poročilu o testnem obdobju delovanja sušilnici blata in o razpisu in izboru novega direktorja Marjetice Koper. Svetniki so med drugim potrdili višje cene komunalnih storitev.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Koprski občinski svetniki so na današnji seji med drugim obravnavali poročilo o poskusnem obratovanju sistema za sušenje komunalnega blata na Centralni čistilni napravi Koper. Kot je razvidno iz poročila, je naprava testno obratovala šest mesecev, od 1. junija lani. Marjetica Koper je v tem času beležila vse dogodke in vhodno/izhodne podatke, ki zadevajo obratovanje sistema za sušenje blata. V času poskusnega obdobja ni prišlo do uspešne izvedbe izvedbe protokola meritev, sledi iz poročila. Zato so strokovno osebje in skrbnik pogodbe vodstvu Marjetice predlagali zavrnitev prevzema sistema. Sporazumnega dogovora za razrešitev te zadeve ni bilo mogoče doseči, zato se izvajajo vse potrebne aktivnosti in ukrepi za zavarovanje pravic in interesov družbe Marjetica Koper, je še zapisano v poročilu.

Civilna iniciativa Javno je pred sejo v javnost poslala pismo o “kriminalnem ozadju zavožene investicije Marjetice”, ki je po njihovi oceni že povzročila škodo v vrednosti prek 3 milijone evrov, direktor in nadzorni svet pa naj bi zdaj po njihovih besedah to škodo prevalili na vse občane Kopra, Ankarana in Izole, in sicer prek položnic za komunalo.

Svetniki potrdili podražitev

Članice in člani občinskega sveta so sicer na seji potrdili Elaborat o oblikovanju cen storitev javne službe ravnanja s komunalnimi odpadki v Mestni občini Koper in Občini Ankaran za obdobje 2025–2027, ki po navedbah koprske občine: “zaradi med drugim višjih stroškov storitev odvoza in odlaganja odpadkov, višjih stroškov dela, višjih stroškov prevzema lahke frakcije in ostalih odpadkov ter višjih amortizacijskih stroškov določa nove cene na položnicah Marjetice Koper.” Mesečni strošek storitve ravnanja z odpadki bo denimo za enočlansko gospodinjstvo višji za pet evrov, za štiričlansko gospodinjstvo pa za devet evrov. Prav tako so potrdili tudi Elaborat o oblikovanju cen storitev javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Mestni občini Koper in Občini Ankaran za obdobje 2025–2027. Nove cene, višje od nič do pet odstotkov, bodo veljale za storitev javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode, in sicer zaradi višjih stroškov dela, višjih stroškov električne energije in višjih amortizacijskih stroškov. Razlika v ceni bo denimo za gospodinjstva, priključena na kanalizacijsko omrežje, pri porabi 12 m³ vode znašala približno dober evro.

Koprski svetniki so se seznanili tudi o postopku imenovanja direktorja Marjetice Koper. Kot smo že poročali, se je na razpis prijavilo sedem kandidatov, razgovore je nadzorni svet opravil s tremi kandidati, ki so izstopali programsko in po navedenih delovnih izkušnjah. Nadzorni svet je o dveh kandidatih, med drugim zdajšnjem direktorju Davorju Briševacu, glasoval proti, tretji kandidat pa je odstopil od kandidature. Trenutnemu direktorju pogodba poteče 19. februarja, zato so predsednika nadzornikov, Aleša Buležana določili za začasnega direktorja.

Kdo bo vodil Marjetico Koper?