Gledališče Koper v znamenju mladih ustvarjalcev: teden gledaliških šol

V Gledališču Koper je minuli teden minil v znamenju mladih gledališčnikov. Na odru male dvorane so se zvrstile produkcije gledaliških šol, ki so skozi celo sezono potekale pod mentorstvom izkušenih gledaliških pedagoginj in ustvarjalk. Dvorana je bila vsak večer polna navdušene publike, ki je spremljala srčne, iskrene in domiselne uprizoritve.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Teden se je začel s študentsko in dijaško produkcijo Gledaliških treningov, ki sta jih vodili Renata Vidič in Katja Pegan. Mladi ustvarjalci, ki so se skozi sezono poglabljali v gledališko igro, govor in uprizoritvene procese, so pripravili svojo interpretacijo klasične zgodbe Čarovnik iz Oza. S svežino, humorjem in igralsko predanostjo so dokazali, kako močno lahko gledališče združi ustvarjalnost, sodelovanje in pogum.

V naslednjih dneh so gledališče zavzeli osnovnošolci, ki obiskujejo gledališko šolo Mavrična ribica pod vodstvom Vanje Korenč. Na oder so stopili z dvema predstavama: Mojca Pokrajculja in Peter Pan ter Alica v čudežni deželi. Otroci so s svojo igrivostjo, pristnostjo in domišljijo popeljali gledalce v pravljične svetove, kjer ni meja, kjer krava laja v luno in dežela čudežev oživi tik pred našimi očmi.

Vrhunec tedna je bil gotovo četrtkov nastop varovancev društva Sožitje, ki so letos prvič obiskovali gledališko šolo. Pod vodstvom režiserke Renate Vidič so pripravili čudovito predstavo Sneguljčica in sedem palčkov, ki je s svojo toplino, preprostostjo in močno sporočilnostjo ganila številne obiskovalce. Dvorana je bila do zadnjega kotička polna – in za las dovolj velika, da je sprejela vse, ki so želeli predstavo videti.

Ob tem posebnem dnevu je nastala tudi fotografija, ki jo je posnela Martina Kofol iz Studia Kofol – utrinek, ki bo še dolgo ostal v spominu vseh sodelujočih.

 

Gledališče ni le prostor umetniškega izraza, ampak tudi prostor osebne rasti, skupnosti in razumevanja. Gledališke šole v Gledališču Koper spodbujajo ustvarjalnost, razvijajo javno nastopanje, krepijo empatijo in ponujajo varno okolje za raziskovanje lastne identitete. Otroci, mladostniki in tudi odrasli z različnimi zmožnostmi skozi igro pridobivajo dragocene socialne veščine, samozavest in spoštovanje do drugačnosti.

Zato je vsak teden, kot je bil ta, poseben – ne le za nastopajoče, temveč tudi za gledališče, ki s tem utrjuje svojo vlogo odprtega, vključujočega in navdihujočega prostora za vse generacije.