Študentke in študenti drugega in tretjega letnika programa Komuniciranje in mediji na Fakulteti za humanistične študije Univerze na Primorskem so želeli ugotoviti, iz katerih medijev mladi dobivajo novice o družbenopolitičnem dogajanju in v kolikšni meri zaupajo različnim medijem – od televizije do časopisov in družbenih omrežij. V ta namen so 6. junija v atriju pred Fakulteto organizirali predstavitev svoje kampanje z naslovom Katere medije spremljamo in katerim zaupamo?. Raziskava je bila izvedena spomladi v okviru predmeta Javnost in javno mnenje pod mentorstvom dr. Petra Sekloče.
Po uvodnem nagovoru mentorice kampanje, dr. Sandre Bašić Hrvatin, in dr. Petra Sekloče so študenti predstavili svoje delo, s katerim želijo mlade spodbuditi k uporabi tradicionalnih medijev. Rezultati raziskave so bili tudi izhodišče za naslednji korak: kako mlade spodbuditi k spremljanju verodostojnih medijev in preverjanju informacij, ki jih dobijo na spletu. Študenti so imeli različne ustvarjalne predloge, kako to storiti, vendar še vedno ostaja vprašanje, zakaj generacija, ki vsak dan spremlja družbena omrežja, še vedno najbolj verjame tradicionalnim medijem?
»Resnica je najpomembnejši element sporočila. Pravi medij je vsekakor lahko v pomoč, vendar je pomembno izbrati strateško sporočilo, ki je pomembno za ciljno skupino. Časopisi se po verodostojnosti uvrščajo najvišje med vsemi mediji, še posebej pri starejši publiki. Je odličen množični medij, ki je tudi produkcijsko prilagodljiv: nizki stroški, hitra izvedba in odlična kakovost za vložke. Čeprav so rezultati pokazali, da mlajše generacije najbolj zaupajo tradicionalnim medijem, je treba prebuditi potrebo po uporabi tudi teh, ne le iskanju informacij na internetu,« pravi Isidora Marković, študentka drugega letnika.