Do zdravnika, ko ga potrebujete!

Ko zbolimo ali se poškodujemo, je vsaka minuta čakanja predolga. Čeprav v takšnih trenutkih potrebujemo predvsem eno – zdravnika, ki nam je dostopen takoj – na prve proste termine lahko čakamo več dni, pri specialistih celo več mesecev, včasih tudi več kot leto dni.

Deli novico s tvojimi prijatelji

V Sloveniji vsako leto opravimo več kot 5 milijonov specialističnih ambulantnih obravnav, a se kljub temu še vedno soočamo z dolgimi čakalnimi dobami. Povprečna čakalna doba za pregled pri kardiologu je 292 dni, pri dermatologu 461 dni, pri ortopedu 169 dni*. Ob tem je bilo v letu 2024 več kot 140.000 ljudi brez izbranega osebnega zdravnika, kar še dodatno dokazuje realno stanje dostopa do zdravstvenih storitev.

Ob vsaki bolezni ali poškodbi je za nas najpomembnejše, da lahko do zdravnika pridemo čim prej. Dolgotrajno čakanje na diagnozo in začetek zdravljenja prinaša negotovost in stres, kar dodatno ogroža naše zdravje. Prav zato postaja vprašanje dostopnosti zdravstvenih storitev ena največjih skrbi slovenskih pacientov.

AdobeStock 264436774

Hitro do specialista in zdravljenja

Dostop do zdravnika in specialista v kratkem času pomeni hitrejšo postavitev diagnoze in začetek zdravljenja, kar lahko bistveno vpliva na potek bolezni in okrevanje. Namesto dolgotrajnega čakanja lahko z zavarovanjem Specialisti z asistenco zavarovalnice Generali ukrepate takoj – za zdravljenje posledic nezgode in drugo zdravniško mnenje lahko koristite storitve že prve tri mesece od dneva sklenitve zavarovanja. Ostale storitve lahko uveljavljate po preteku prvih treh mesecev. Halo Doktor – zdravstveni posvet na daljavo – lahko uporabljate že naslednji dan po podpisu ponudbe.

Zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco omogoča, da do specialista pridete hitro in brez napotnice osebnega zdravnika – s kritjem Halo Doktor. Specialistični pregled je običajno urejen že v nekaj dneh, zavarovanje pa lahko krije tudi operativne posege in rehabilitacijo (načrt zdravljenja, fizioterapijo ter psihološko pomoč). Vaša pot do zdravja se tako začne TUKAJ in ZDAJ, brez izgubljenega časa v čakalnicah.

Prednost zavarovanja je tudi v tem, da zdravstvene storitve niso omejene s številom pregledov ali vrsto posegov, temveč le z višino zavarovalne vsote. Slednje prinaša večjo fleksibilnost ter možnost, da v primeru zdravstvenih težav brez zapletov dostopate do celotnega niza potrebnih obravnav.

 

Halo Doktor – splošni zdravnik na voljo že v 15 minutah prek video klica

AdobeStock 351606103

Storitev Halo Doktor, ki je vključena v zavarovanje Specialisti z asistenco, omogoča, da se z zdravnikom splošne oz. družinske medicine prek video klica posvetujete takoj, tudi iz tujine. Če želite, pa se za telefonski ali video klic lahko naročite v terminu, ki vam ustreza. Posvet je preprost in dostopen vsem zavarovancem, starejšim od 16 let, za mlajše zavarovance pa je na voljo posvet s pediatrom, ki ga za svoje otroke uredijo njihovi starši ali skrbniki. Halo Doktor je na voljo vsak dan med 6. in 22. uro, tudi med prazniki. Po posvetu zdravnik izda izvid, v katerem lahko zavarovanca napoti na nadaljnje preiskave, če je to potrebno. Zato mu ni treba čakati na termin za napotnico pri izbranem osebnem zdravniku.

Halo Doktor je posebej priročen za vsakodnevne zdravstvene težave – od prehladov in alergij do bolečin v mišicah ali poškodbe pri športu. Koristite ga lahko tudi za obstoječa stanja in kronične bolezni, razlago izvida ali za dodatno mnenje. Število klicev ni omejeno. Namesto da bi iskali prost termin v ambulanti ali čakali na prosto linijo na telefonu, lahko z enim klicem pridobite strokovni nasvet in načrtujete nadaljnje zdravljenje. Celoten postopek od prvega klica z zdravnikom do obiska specialista poteka hitro in brez administrativnih ovir.

Kako je Halo Doktor rešil poškodbo kolena

 

Zavarovanka Julija iz Ljubljane je imela z zavarovanjem Specialisti z asistenco zelo pozitivno izkušnjo. Ob poškodbi kolena pri športu, ki je močno vplivala na kakovost njenega življenja, je pri osebnem zdravniku naletela na dolge postopke. Rešitev je zato poiskala drugje – s storitvijo Halo Doktor je do zdravnika prišla takoj. Opravila je video posvet, dobila izvid in bila napotena k specialistu. Julija pravi, da bi storitev priporočila vsakomur, saj ji je omogočila bistveno hitrejšo in kakovostnejšo pomoč, kot bi jo lahko dobila v javnem sistemu.

 

Zaupanje v kakovost storitev gradi dolgoletna tradicija zavarovalnice Generali, ki na področju zdravstvenih zavarovanj deluje že več kot 25 let in sodeluje z več kot 240 pogodbenimi izvajalci. Dodatno pa jo potrjujejo tudi neodvisne ocene: zavarovalnica Generali je za zavarovanje Specialisti z asistenco prejela najvišjo oceno za dostopnost informacij, jasnost spletnih gradiv, kakovost ponudbe ter popolnost priložene dokumentacije.

shutterstock 2124741503

Pravi trenutek za zdravje je TUKAJ IN ZDAJ!

Prihodnost zdravja gradimo v odločitvah, ki jih sprejemamo danes. Kot vseživljenjski partner je Zavarovalnica Generali strankam na voljo v vsakem trenutku – z rešitvami in nasveti, ki jih podpirajo na poti do zdravja. Ker se zaveda nenehnih sprememb, njihove potrebe zadovoljuje s pravimi nasveti ob pravem času in na vsakem koraku na njihovi poti. Tako ustvarja varno in zanesljivo podporo, ki je z vami TUKAJ in ZDAJ.

Tudi vi preverite, TUKAJ IN ZDAJ, kje in kako lahko hitro in enostavno sklenete Specialiste z asistenco.

*Vir: NIJZ. Tedenska poročila o čakalnih dobah. Izpis stanja čakalnih dob in števila čakajočih na ravni VZS na dan 20.08.2025