Na podlagi strateške zasnove iz leta 2016 in ključnih finančnih ciljev načrta za obdobje 2022–24, ki so bili več kot preseženi, se nova strategija Skupine Generali osredotoča na doseganje odličnosti pri odnosih s strankami, svoje ključne kompetence na področju zavarovalništva in upravljanja premoženja ter na svoj model delovanja.
Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti
Strategija Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti bo ustvarila pomembno in trajnostno vrednost, pri čemer je cilj skupna letna stopnja rasti (CAGR) čistega dobička na delnico (EPS) med 8 in 10 %. Cilj načrta bo tudi trajnostna rast ustvarjanja denarnih sredstev, ki bo dosegla več kot 11 milijard EUR neto lastniškega denarnega toka (2022–pričakovano 24: pribl. 9,5 milijarde EUR), podprta s približno 14 milijardami EUR nakazil odvisnih družb (2022- pričakovano 24: približno 11,5 milijarde EUR); poleg tega bo cilj Skupine v obdobju načrta normalizirano ustvarjanje kapitala nad 14 milijard EUR (2022- pričakovano 24: nad 13 milijard EUR). Vse to odraža dosledno uporabo okvira upravljanja kapitala Skupine in jasno zavezanost k povečanju donosnosti za delničarje.
Generali se zavezuje, da bo skupna letna stopnja rasti (CAGR) dividend na delnico (DPS) presegla 10 %, kar pomeni več kot 7 milijard EUR dividend v obdobju načrta, kar je približno za 30 % več kot 5,5 milijarde EUR, ki so bili izplačani v strateškem ciklu 2022-2024.
Več kot 3 milijarde EUR je bilo namenjenih za ponovne odkupe delnic in drugo razporejanje kapitala (npr. združitve in prevzemi). Skupina se je zavezala k letnemu ponovnemu odkupu delnic v višini najmanj 0,5 milijarde EUR, znesek pa bo ocenjen na začetku vsakega leta. Za leto 2025 je bil že potrjen ponoven odkup delnic v višini 0,5 milijarde EUR, ki mora biti odobren na skupščini delničarjev in prejeti regulatorno odobritev. Skupina bo temeljito preučila priložnosti za združitve in prevzeme, pri čemer bo vsako morebitno transakcijo primerjala s ponovnimi odkupi delnic.
Od 0,5 do 0,7 milijarde EUR je namenjenih za rast poslovanja in strateške pobude znotraj Skupine.
Nova strategija
Nova strategija Skupine temelji na zaposlenih, umetni inteligenci in podatkih ter trajnostnosti. Generali bo podpiral nadaljnji razvoj svojih zaposlenih z izboljšanjem njihovih tehničnih znanj za spodbujanje inovacij in učinkovitosti na ravni celotne Skupine, hkrati pa bo z najnovejšimi UI in podatkovnimi zmogljivostmi obogatil Generalijevo močno prodajno mrežo. Generali z novimi cilji in investicijami ohranja svojo trdno zavezanost trajnostnosti.
Ambiciozni cilji rasti za obdobje 2025–2027
- Močna rast dobička: 8–10% skupna letna rast (CAGR[1] ) dobička na delnico
- Zanesljivo ustvarjanje prihodkov: kumulativni neto lastniški prilivi in odlivi sredstev > 11 milijard EUR[2]
- Povečanje dividend[3] na delnico: > 10 % skupna letna rast (CAGR) dividende na delnico
Jasen okvir za upravljanje kapitala s povečanim poudarkom na donosih za delničarje
- Več kot 7 milijard EUR kumulativnih dividend[4] (2025–2027) – približno 30 % več kot v obdobju 2022–2024
- Zaveza k ponovnemu odkupu delnic v višini vsaj 1,5 milijarde EUR[5] v obdobju strateškega načrta
- Ponovni odkup lastnih delnic v višini 500 milijonov EUR, ki se bo začel izvajati leta 2025 [6]
Strateške prioritete
ODLIČNOST V ODNOSIH S STRANKAMI: Okrepiti zavezo Vseživljenjskega partnerja s celostno izkušnjo za stranke, inovativnimi obljubami vrednosti in okrepljeno prodajno mrežo.
|
Ohraniti vodilni položaj pri metriki RNPS[7]
in zadržati 90 % strank[8]
|
ODLIČNOST KLJUČNIH PODROČIJ RASTI: Povečati dobičkonosnost v želenih segmentih poslovanja, tehnične zmogljivosti in usklajenost sredstev na nivoju Skupine za povečanje učinkovitosti.
ODLIČNOST POSLOVNEGA MODELA: Nadalje povezovati ključne kompetence in skupne storitve za povečanje produktivnosti in uspešnosti. |
Rezultat iz poslovanja CAGR
8–9 % premoženjska in nezgodna zavarovanja 4–5 % življenjska zavarovanja
1,2–1,3 milijarde EUR
2,5-3,0 odst. t. izboljšanja razmerja med zavarovalnimi stroški in prihodki (C/I ratio)[10] |
Ključni temelji
- ZAPOSLENI V SREDIŠČU: Z vlaganjem v razvoj veščin in spodbujanjem kulture odličnosti, napredka in raznolikosti ustvarjamo okolje, v katerem lahko naši zaposleni izkoristijo svoj potencial.
- UI IN PODATKI: Povečujemo naše zmogljivosti za boljšo izkušnjo strank in prodajne mreže z uporabo novih tehnologij.
- TRAJNOSTNOST: Prizadevamo si za pozitiven vpliv na prihodke, družbo in planet.
Philippe Donnet, glavni izvršni direktor Skupine Generali: »V Generaliju smo v zahtevnih globalnih razmerah več kot uspešno presegli poslovne cilje strateškega načrta »Vseživljenjski Partner 24: Spodbujanje rasti. Še bolj si bomo prizadevali za odličnost in rast ter ustvarjanje dobička, se osredotočali na povečanje dobičkonosnost za delničarje z dvomestno rastjo dividende na delnico, kar bo privedlo do več kot 7 milijard EUR kumulativnih dividend z dodatno zavezo k najmanj 1,5 milijarde EUR ponovnega odkupa delnic v obdobju načrta, vključno s ponovnim odkupom v višini 0,5 milijarde EUR, ki ga začenjamo uresničevati v začetku leta 2025.
S strateškim načrtom »Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti« bomo še naprej krepili odličnost v naših odnosih s strankami, v modelu delovanja in pri ključnih kompetencah. Naši ključni temelji bodo vlaganje v umetno inteligenco, nove tehnologije in izobraževanje naših zaposlenih. Izkoristiti želimo izkoristiti priložnosti, ki jih prinašajo novi trendi, hitro spreminjajoča se pričakovanja strank in razvoj trga.
Kombinacija našega vodilnega tržnega položaja na področju premoženjskih, nezgodnih in življenjskih zavarovanj ter globalne platforme za upravljanje premoženja, ki jo lahko dodatno preoblikujemo z načrtovanim partnerstvom s skupino BPCE, je močan diferencialni dejavnik, ki ustvarja pomembno vrednost. Generali je pripravljen, da ponovno podpre posameznike, družine, strokovnjake in podjetja v obdobju strateškega načrta »Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti«.”
[1] 3-letna prilagojena letna stopnja rasti (CAGR) na podlagi prilagojenega čistega rezultata Skupine.
[2] Po načelu denarnega toka.
[3] Ob upoštevanju vseh ustreznih odobritev.
[4] Ob upoštevanju vseh ustreznih odobritev.
[5] Ob upoštevanju vseh ustreznih odobritev.
[6] Ob upoštevanju vseh ustreznih odobritev.
[7] Relationship Net Promoter Score.
[8] Osredotočenost na evropski perimeter.
[9] Naložbe Skupine v strateške pobude na področju umetne inteligence in tehnologije; kumulativne naložbe v obdobju 2025-2027 z vidika denarnih sredstev.
[10] Razmerje C/I na zavarovalniškem perimetru (tj. brez segmenta upravljanja sredstev in Europe Assistance). »Stroški« so opredeljeni kot »splošni odhodki«. »Prihodki« so opredeljeni kot »Dobiček pred davki pred splošnimi odhodki, razen: diskontiranje na segmentu premoženjskih zavarovanj, finančni prihodki odhodki zavarovalnega posla (IFIE), izgube iz kočljivih pogodb iz Življenjskih ter Premoženjskih in nezgodnih zavarovanj, naložbeni rezultat, ki ne izhaja iz poslovanja, odhodki za obresti od finančnega dolga in druge sestavine, izključene iz prilagojenega čistega rezultata MSRP17.