Slovenska etapa dirke po Italiji odlična priložnost za promocijo Slovenije ter nagovarjanje ljubiteljev kolesarjenja in aktivnega oddiha
Veliki mednarodni športni dogodek, kolesarska dirka Giro d’Italia, bo v 15. etapi ponovno zavil tudi na slovensko ozemlje. Prestižna dirka po Italiji bo potekala med 8. in 30. majem. V nedeljo, 23. maja, bo etapa med Gradežem in Gorico kolesarje vodila skozi Novo Gorico in območje Goriških brd. Slovenska turistična organizacija (STO) ob gostovanju dirke v Sloveniji v sodelovanju z destinacijskimi organizacijami Brd in Nove Gorice izvaja promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti Slovenije kot destinacije za aktivna doživetja.
STO kolesarjenju kot enemu ključnih produktov aktivnih počitnic namenja posebno pozornost, prepoznavnost in ugled naše dežele kot destinacije za odlični kolesarski oddih pa krepi s promocijo v okviru globalno prepoznavnih kolesarskih dirk. Produkti aktivnega oddiha obiskovalcem naše dežele zagotavljajo varne, trajnostne in atraktivne izkušnje. Temeljijo na tesnem stiku z naravo in nagovarjajo goste, ki iščejo varno in trajnostno turistično ponudbo, kar je v obdobju okrevanja turizma še posebej pomembno.
Gostovanje kolesarske dirke Giro d’Italia v Sloveniji predstavlja izjemno priložnost za izpostavitev znamke I feel Slovenia in predstavitev slovenskih krajev široki množici italijanske in svetovne javnosti in kolesarskih navdušencev, ki vsako leto spremljajo to prepoznavno kolesarsko prireditev. Letošnjo dirko po Italiji bodo prenašali v kar 185 državah, skupaj bodo televizijske hiše ustvarile 95 ur neposrednih prenosov dirke.
STO je z namenom krepitve ugleda Slovenije kot destinacije za aktivni oddih in znamke I feel Slovenia ob dirki Giro d’Italia podprla promocijo športne prireditve preko javnega poziva in ob tem vzpostavila več oglaševalskih akcij, kot so oglaševanje na spletni strani www.giroditalia.it, oglaševanje v športni reviji Sport Week, postavitev nove predstavitvene pristajalne strani na turističnem portalu www.slovenia.info in izvedbo snemanja promocijskega videospota s slovenskim kolesarskim velikanom Tadejem Pogačarjem (video si lahko ogledate tukaj).
Mag. Maja Pak, direktorica STO ob gostovanju kolesarske dirke v Sloveniji izpostavlja: »Giro d’Italia, ena od treh največjih kolesarskih dirk, preko televizijske mreže na petih kontinentih doseže kar 790 milijonov gledalcev in jim Slovenijo predstavlja skozi edinstveno kuliso neokrnjene narave in možnosti odkrivanja naše dežele skozi aktivna doživetja, zato smo se na STO odločili, da ob letošnjem gostovanju ene od etap v Sloveniji izkoristimo priložnost in športno prireditev promocijsko podpremo. Na STO se zavedamo velikega pomena mednarodno prepoznavnih in odmevnih športnih dogodkov ter vrhunskih športnikov za promocijo Slovenije in slovenske turistične ponudbe, zato krepimo aktivnosti na področju razvoja in promocije produkta aktivnega oddiha in nadgrajujemo sodelovanje z vrhunskimi športniki, ambasadorji slovenskega turizma, kot sta kolesarska šampiona Tadej Pogačar in Primož Roglič. Zaradi velikega potenciala in priložnosti za slovenski turizem je STO za prihodnji dve leti kot osrednjo promocijsko temo opredelila aktivne počitnice in športni turizem.«
Vodja predstavništva STO v Italiji, Aljoša Ota, ob tem dodaja: »Prestižna dirka Giro d’Italia, ki se ponovno vrača v Slovenijo, bo izjemna priložnost, da italijanski in mednarodni gledalci, ki zvesto sledijo športni prireditvi že dolgo let, spoznajo Slovenijo in kraje, vključene v ‘slovensko’ etapo. Za našo deželo bo to odlična priložnost, da svetu pokaže svojo kolesarsko dušo, zeleno okolico in odlične možnosti za aktivnosti na prostem. Italijanski trg je poleg avstrijskega in nemškega za slovenski turizem najpomembnejši emitivni trg, na katerem smo promocijske aktivnosti v zadnjem letu prilagodili situaciji, dirka Giro d’Italia pa bo odlična priložnost za nadgradnjo in dodatno izpostavitev Slovenije kot destinacije za aktivni oddih v neokrnjeni naravi.«
Giro d’Italia (imenovana tudi Giro ali Corsa Rosa) je profesionalna moška etapna cestno kolesarska dirka, ki vsako leto poteka po italijanskih cestah. Letošnja 104. izvedba Dirke po Italiji ima skupaj 21 etap. Dirka poteka po 14 od 20 italijanskih pokrajin, dvakrat pa bo zavila izven italijanskega ozemlja – v Slovenijo in Švico. Kolesarji bodo v treh tednih prevozili skoraj 3.500 kilometrov in skupaj opravili rekordnih 47.000 metrov višinske razlike. Na letošnji izvedbi dirke za roza majico, ki letos praznuje 90-letnico, slovenske barve zastopata Matej Mohorič in Jan Tratnik.
STO prepoznavnost in ugled naše dežele kot destinacije za odlični kolesarski oddih krepi tudi v okviru drugih mednarodnih kolesarskih dirk. S sodelovanjem na kolesarski dirki Po Sloveniji, ki bo letos potekala med 9. in 13. junijem bo tako omogočen prenos dirke na Eurosportu, prav tako je STO intenzivirala tudi druge komunikacijske aktivnosti predstavitve Slovenije kot zelene in varne destinacije za odlična aktivna doživetja na kanalih mreže Eurosport.
Ob najpomembnejšem svetovnem kolesarskem dogodku, Tour de France, bo STO močno komunikacijsko izpostavila Slovenijo kot destinacijo za aktiven oddih, s poudarkom na kolesarskih doživetjih. Ključen poudarek komunikacijskih aktivnosti bo na močni povezavi Slovenije in naših kolesarjev, Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, trenutno najboljša kolesarja na svetu, ki se bosta potegovala za zmago na letošnjem Touru.