Jubilejni, 30. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo potekal 8. in 9. junija v amfiteatru Avditorija Portorož, so danes povedali organizatorji iz Slovenske oglaševalske zbornice. Festival bo vseboval tudi nekatere novosti v tekmovalnem programu, med drugim uvajajo skupino covid-19.
Kot so pojasnili organizatorji, so v svetu tekmovalnega programa SOF ugotovili, da je celotna situacija zaradi pandemije prinesla tudi veliko mero kreativnosti, tako posamezne blagovne znamke kot celotna stroka pa so se dobro odzvale na nove izzive. Zato so se odločili, da vnesejo novo kategorijo in posebej nagradijo dela, ki so nastala v tem sklopu. Prav tako so se odločili, da polovico sredstev, zbranih s prijavninami za skupino covid-19, namenijo projektu Botrstvo.
Prenovili so skupino spletnih in mobilnih komunikacij, pri čemer so želeli omogočiti žiriji, da dela v digitalnem segmentu ocenjujejo po oglaševalsko-komunikacijskih kriterijih. Skupino so razdelili v štiri kategorije, s čemer želijo spodbuditi uporabo digitalnih kanalov za relevantna sporočila.
Organizatorji so prepričani, da nas je pandemija še hitreje porinila v digitalno sfero in vsi oglaševalci so tako doživeli razcvet digitalnih komunikacij. Menijo, da so v tem času vsi pričeli razmišljati drugače, spremenilo se je tudi to, koliko bomo po novem še sploh delali v pisarnah.