Dela v vrednosti 2,2 milijona evrov oziroma 293.438 evrov so se začela 20. septembra lani, Hrvaška in Slovenija pa sta jih financirali v enakem deležu, preko Hrvaških cest in Direktorata za infrastrukturo Slovenije.
Okrepljeni so bili stebri in uporniki ter izvedeni dodatni mikropiloti. Dela je izvajalo podjetje Sitolor d. o. o. iz Slavonskega Broda pod nadzorom podjetja Bauexpert d. o. o. Rijeka.
20. januarja je izvajalec zaključil pogodbena dela z izjemo varstva pobočja nasipa z oblogo s kamnom (valjanjem) in ureditvijo struge Dragonje. Trenutno ni mogoče izvajati del zaradi vodostaja reke Dragonje in polaganja prehodnih naprav.
Rekonstrukcija tega mostu predstavlja korak naprej pri reševanju prometnih težav v tem delu Istre, predvsem poleti. Kot je ob odprtju del poudaril Josip Škorić, predsednik upravnega odbora Hrvatske ceste, so »po dolgem času končno izpolnjeni pogoji, da ta most dobi svoj namen in videz, ki si ga zasluži ob vstopu v turistično državo, kot je Hrvaška«.
Sporazum, ki sta ga 16. aprila 2021 podpisala hrvaški minister za morje, promet in infrastrukturo Oleg Butković in slovenski minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, ni predvidel le rekonstrukcije starega mostu, zgrajenega leta 1969, ampak tudi gradnjo novega, ko bodo pridobljena vsa potrebna dovoljenja in objavljen javni razpis za izvajalce.