Rekorden obisk portala slovenia.info obeta dobro turistično sezono

Deli novico s tvojimi prijatelji

S sproščanjem Covid ukrepov povsod po svetu strmo naraščajo spletna povpraševanja po turističnih destinacijah. A Slovenija tega intenziviranja turističnih tokov ni pričakala nepripravljena. Kar 50% povečan obisk portala slovenia.info v prvem kvartalu glede na enako lansko obdobje je v veliki meri rezultat nadgradenj in posodobitev, ki jih je bil portal deležen v lanskem letu.

 width=

Portal slovenia.info sledi svojemu poslanstvu – je vir navdiha za goste in uporabno orodje za poslovne uporabnike. Tako je lani doživel več pomembnih nadgradenj. Osrednja novost so edinstvena doživetja Slovenije (SUE – Slovenia Unique Experience), ki v skladu s strategijo Slovenije kot butične destinacije za petzvezdična doživetja izpostavljajo edinstvena doživetja s ciljem, da gostom Slovenija le-ta ostanejo v spominu za vse življenje. Na novo so urejene predstavitve trenutnih 17 SUE doživetij v 7 jeziki. Rok za prijavo novih SUE doživetij je 16. maj 2022 – več informacij v pozivu za edinstvena doživetja Slovenije.

 

Na ogled SUE petzvezdičnih doživetj vabijo oglasi, ki so po portalu razmeščeni na različna relevantna mesta po strani in tudi označena tako, da jih uporabnik zazna. Doživetja lahko izbira glede na široko paleto parametrov (tip dogodka, regija, jezik, …).

 

Korenito oblikovno in funkcionalno prenovo so doživeli iskalniki turističnih dogodkov. Teh bodo veseli tudi poslovni uporabniki –  iskanje in filtiranje poslovnih dogodkov, publikacij in TTA novic je poslej lažje, pot do želenih rezultatov pa hitrejša.

 

Inovativen pristop k predstavitvi Slovenije in ustvarjanje vedno novih unikatnih vsebin pomembno vplivata na pozicijo Slovenije v organskih rezultatih spletnih iskalnikov, ki so najpomembnejši vir obiska portala. Z objavo SUE ponudbe se je Obisk iz Googla je povečal za 60%, kar vpliva na celoten obisk, ki je za 52% večji glede na enako lansko razdobje.

 

Pri tem prednjačijo ciljni trgi – obisk iz Avstrije, Nemčije in Švice je večji kar za 80%, nemška stran “Top 10 znamenitosti” ima celo 300% večji obisk.

 

Fokusiranost na osnovno poslanstvo – promocijo Slovenije kot unikatne destinacije – očitno prinaša sadove. Lahko bi rekli, da je Slovenija na spletu večja, kot je v resnici.

 

Vir in foto: STO