Sejma Arab Health 2021 v Dubaju se je udeležilo enajst slovenskih podjetij

Deli novico s tvojimi prijatelji

Javna agencija SPIRIT Slovenija je na pobudo slovenskih podjetij že četrtič zapovrstjo organizirala skupinski sejemski nastop na sejmu Arab Health 2021, ki je konec junija v živo potekal v Dubaju. Na dogodku, ki velja za največji specializirani sejem medicinske opreme in pripomočkov, zdravil, zdravstvene oskrbe in storitev na arabskem polotoku, se je na največjem razstavnem prostoru predstavilo največje število slovenskih razstavljavcev doslej.

 

Na skupnem razstavnem prostoru v velikosti 180 m2, postavljenem v osrednji hali sejmišča, se je pod okriljem SPIRIT Slovenija na sejmu predstavilo enajst slovenskih podjetij, ki so v udeležbi prepoznala velik potencial za promocijo svojih izdelkov in storitev, navezovanje poslovnih stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji ter širitev poslovanja ne samo na arabski trg, temveč tudi v Azijo ter Afriko.

 

Udeležitev na sejmu je podjetjem omogočila tudi možnost, seznanjanja z najnovejšimi izdelki, trendi in inovativnimi tehnologijami s področja zdravstvene oskrbe. V Hali 1, kjer je obisk največji, so se predstavili:

  • DAGRI inženiring, d. o. o.,
  • Caretronic, d. o. o.,
  • Iskra Medical d. o. o.,
  • Koval, d. o. o.,
  • Mediblink, d. o. o.,
  • Mesi, d. o. o.,
  • UVC Solutions, d. o. o.
  • VPD Bled, d. o. o.,
  • TIK d.o.o.,
  • PHARMA G d.o.o.
  • Opikar d.o.o.

 

SPIRIT Slovenija pa je nastop na sejmu izkoristil tudi za promocijo Slovenije in slovenskega poslovnega okolja, ki se bo odvijala v nacionalnem paviljonu na svetovni razstavi EXPO2020, ki se prične 1. oktobra 2021 v Dubaju.

 

Celotna predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Arab Health je potekala pod sloganom komunikacijske kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini Green. Creative. Smart, ki izpostavlja ključne konkurenčne prednosti Slovenije na nišnih področjih zelenega in krožnega gospodarstva, sodobnih okoljskih tehnologij, mobilnosti, digitalizacije in drugih visokih tehnologij, razvoja in raziskav, znanosti ter kreativne industrije.

 

Svojo udeležbo na sejmu s 45-letno tradicijo, ki predstavlja vodilno poslovno platformo zdravstvene oskrbe in nege na Bližnjem Vzhodu, so slovenski podjetniki ocenili kot izredno uspešno in pozitivno.

 

Zdravko Zidar iz podjetja Koval, ki se je sejma v obliki skupinske predstavitve udeležilo že četrtič, v soudeležbi prepoznava priložnost, da se na velikih sejmih lahko predstavijo tudi manjša, družinska podjetja ter kot eno izmed prednosti izpostavlja možnost srečanja starih in spoznavanja novih poslovnih partnerjev iz vsega sveta. Luka Puntarič iz podjetja Opikar, ki se je sejma v fizični obliki udeležilo prvič, je udeležbo na sejmu ocenil kot izjemno odlično priložnost za skupinsko promocijo slovenskih podjetij, ki bi rada tržila svoje storitve in proizvode na Arabskem polotoku. Jure Pučko iz podjetja UVC Solutions se zaradi presenetljive številčnosti obiskovalcev nadeja dobrih poslovnih rezultatov, Petra Marinko iz podjetja Pharma G pa je bila presenečena nad množičnim odzivom in zanimanjem obiskovalcev za njihov izdelek.

 width=

V želji, da bi slovenskim podjetjem olajšala iskanje novih poslovnih partnerjev in poslovnih priložnosti je agencija tudi letos pripravila promocijsko brošuro vseh udeleženih slovenskih podjetij, ki je na voljo na naslednji povezavi Slovenia’s Healthcare Solutions.

 

Foto: SPIRIT Slovenija/MZ