Skupina MOL je zaključila prevzem OMV Slovenija, s čimer odpira novo poglavje tržne konkurence v Sloveniji

Skupina MOL je zaključila prevzem podjetja OMV Slovenija in s tem povečala mrežo svojih bencinskih servisov na začasno več kot 170, kar koristi vsem maloprodajnim in veleprodajnim kupcem. S svojin poslovnim modelom vertikalne integracije podjetje pomembno prispeva h konkurenčnosti slovenskega trga, ki jo poganja razširjena mreža bencinskih servisov na eni in oskrba iz lastnih rafinerij, vključno z rafinerijo na Reki v nadgradnji, pa drugi strani.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Kot je poudaril Péter Ratatics, izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini MOL, se »v Skupini MOL veselimo sodelovanja z novimi slovenskimi sodelavci, katerih strokovnost in poznavanje lokalnega trga nas bosta naredila še boljše. Prisotni smo v 10 državah z več kot 2.400 bencinskimi servisi in 22.000 gostitelji, ki vsak dan ponosno nosijo uniformo MOL. Naša ambicija je postati številka ena ali eden izmed največjih treh ponudnikov na vsakem trgu, kjer smo prisotni. S tem ciljem, poleg našega goriva vrhunske kakovosti, nenehno razvijamo ponudbo drugih produktov in storitev, pri čemer se prilagajamo potrebam strank, ki jim zagotavljamo vrhunski digitalni program zvestobe in sledimo strateškemu poslanstvu postati prva izbira za digitalno usmerjenega potrošnika. Smo podjetje, ki prisluhne tako strankam kot zaposlenim, s ciljem odločitve sprejemati premišljeno. Kot številka dve na slovenskem trgu imamo sedaj stabilen tržni položaj, močne ekipe in odlično poslovanje, ki nam omogoča večjo konkurenco napram prevladujočemu igralcu na trgu v korist vseh kupcev v Sloveniji.«

 

Vertikalna integracija je ključnega pomena za odpornost in uspeh skupine MOL, zlasti v zahtevnih letih, ki jih beležimo od 2020 naprej. Ker je integrirala svoje poslovanje in vire v celotni svoji verigi, je Skupina MOL postala močnejša in bolj prilagodljiva. Prednosti vertikalne integracije bodo pozitivno vplivale tudi na slovenske potrošnike in gospodarstvo ter tako zagotovile večjo zanesljivost oskrbe. »»Živimo v vznemirljivih časih in z veseljem se podajamo skupno pot z našimi novimi slovenskimi kolegi. Zanesljivost oskrbe z gorivom bo postala še bolj ključna v vsaki regiji, vključno s Srednjo in Vzhodno Evropo. Tri rafinerije Skupine MOL, ki delujejo na Slovaškem, Madžarskem in Hrvaškem, kjer trenutno poteka največja industrijska naložba v zgodovini države v reški rafineriji, bodo Sloveniji zagotovile precej večjo varnost pri oskrbi z gorivom. Z našim vertikalno integriranim modelom in fantastičnimi ekipami smo pripravljeni na energetsko transformacijo,« je pojasnil Csaba Zsótér, izvršni direktor downstream goriv v Skupini MOL.

 

Valerija Glavač, direktorica podjetij MOL & INA in MOL Slovenija, je pojasnila, da bodo spremembe na bencinskih servisih v mreži nekdanjega OMV vidne postopoma. »Prenova zunanje podobe bencinskih servisov se bo začela v drugi polovici avgusta in bo po naših načrtih zaključena do konca maja 2024. Vsi bencinski servisi nekdanjega OMV bodo najkasneje od 1. januarja 2024 našim strankam zagotavljali naša goriva MOL EVO vrhunske kakovosti. 27 bencinskih servisov bo delovalo pod blagovno znamko INA ter bodo strankam zagotavljali enako kakovost goriva MOL EVO in ostali produkte, storitve. Našim strankam bo od oktobra na prvem servisu nekdanjega OMV na voljo vrhunski program zvestobe MOL Move, postopoma pa bomo v to mrežo vključevali vse več servisov. Prehod na MOL Move je v mreži nekdanjega OMV načrtovan do konca januarja 2024. O vseh spremembah bomo stranke pravočasno obveščali po običajnih kanalih komunikacije. Ob tem velja poudariti še, da so prvi pozitivni učinki prevzema že vidni, in sicer imetnikom poslovnih kartic. Od sobote naprej lahko namreč imetniki poslovnih kartic nekdanjega OMV in imetniki poslovnih Kartic Skupine MOL svoje kartice uporabljajo v celotni razširjeni mreži v Sloveniji.«

 

MOL & INA in MOL Slovenija bosta poslovali na treh lokacijah: v Murski Soboti, Kopru (sedež nekdanjega podjetja OMV Slovenija) in pisarnah v Ljubljani. Podjetje bo postopoma vse zaposlene integriralo v Skupino MOL in zagotovilo prijetno delovno okolje z veliko kariernimi priložnostmi in potencialom osebnostne in karierne rasti znotraj Skupine.

O MOL Slovenija

MOL Slovenija je članica Skupine MOL in na slovenskem trgu prisotna od leta 1996. MOL Slovenija ponuja visokokakovostna MOL EVO goriva, ki so dostopna v mreži več kot 50 bencinskih servisov po vsej Sloveniji. Osredotočeni smo na potrebe kupcev, zato z našo vrhunsko gastronomsko Fresh Corner ponudbo zagotavljamo prijeten postanek na poti, ki ga bogatijo vrhunska kava ter slastni hladni in topli prigrizki. Vse več naših bencinskih servisov je opremljenih tudi s polnilnimi postajami, namenjenimi voznikom električnih avtomobilov. Uspešno uresničujemo Shape Tomorrow 20230+ strategijo Skupine MOL, smo zanesljiv partner našim kupcem, dobaviteljem in lokalnim skupnostim ter odgovoren delodajalec. Osredotočenost na rast, zadovoljstvo kupcev in zaposlenih nam omogoča investiranje v nadaljnji razvoj ter hkrati zagotavlja zmogljivosti za učinkovito prilagajanje prihodnjim spremembam v gospodarskem okolju.

 

O Skupini MOL

Skupina MOL je mednarodna, integrirana, naftna, plinska, petrokemična in maloprodajna družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. S svojimi poslovnimi dejavnostmi in dinamično mednarodno ekipo, ki šteje več kot 24.000 ljudi, je aktivna v več kot 30 državah in beleži več kot 100 let izkušenj v industriji. Skupina MOL upravlja tri rafinerije in dva petrokemična obrata v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem ter na Hrvaškem in ima v lasti mrežo blizu 2.500 bencinskih servisov v 10 državah Srednje in Vzhodne Evrope. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti Skupine MOL so podprte z več kot 85-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov ter 30-letnimi izkušnjami pri vbrizgavanju CO2. Trenutno potekajo proizvodne aktivnosti v 7 državah in raziskovalne dejavnosti v 9 državah. Skupina MOL je zavezana k transformaciji svojega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv k nizkoogljičnem, trajnostnem poslovnem modelu in si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050, medtem ko bo oblikovala nizkoogljično krožno gospodarstvo v regiji Osrednje in Vzhodne Evrope.