Služijo milijone: Lestvica najuspešnejših vplivnežev in youtuberjev

Portal Forbes je objavil lestvico najboljših ustvarjalcev vsebin na družbenih omrežjih in platformi YouTube za leto 2024. Industrija vplivnežev je danes ocenjena na 250 milijard dolarjev, Goldman Sachs pa napoveduje, da bo do leta 2027 ta številka narasla na skoraj 500 milijard dolarjev.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Seznam vključuje 50 najuspešnejših ustvarjalcev, ki so v zadnjih 12 mesecih skupaj zaslužili 720 milijonov dolarjev, kar je za 20 milijonov dolarjev več v primerjavi z istim seznamom lani.

“Od lanskega leta so Forbesovi najboljši ustvarjalci svojemu skupnemu številu dodali več kot 100 milijonov sledilcev — zdaj se ponašajo z več kot 2,7 milijarde sledilcev na YouTubu, TikToku in Instagramu,” je zapisala revija.

Lestvico svetovnih ustvarjalcev je Forbes ustvaril s pomočjo marketinškega podjetja Influential, tako da je zbral podatke o ocenjenem bruto zaslužku, številu sledilcev, stopnjah angažiranosti in podjetniških aktivnostih tisočih internetnih osebnosti.

Prvih 10 na lestvici

10. Khaby Lama

Zaslužek: 20 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 255 milijonov

Pravijo mu Charlie Chaplin digitalnih medijev. Je najbolj spremljana oseba na TikToku s skupno 163 milijoni sledilcev in skupno 2,5 milijarde všečkov. Ima donosne pogodbe z blagovnimi znamkami Hugo Boss, Fortnight in Sony Pictures.

Posel je sklenil z ameriškim trgovskim velikanom Walmartom. Živi v Italiji in prepoznaš ga kot “tistega tipa, ki v kamero samo skomigne z rameni, ne da bi rekel besedo.”

9. Rhett in Link

Zaslužek: 36 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 14,3 milijona

Ustanovitelji blagovne znamke Mythical YouTube so svoj komični kanal spremenili v multimedijski imperij. Njihova oddaja Dobro mitsko jutro ima 19 milijonov naročnikov, kulinarična oddaja Mitska kuhinja pa 3,9 milijona sledilcev.

Prodajajo oblačila in dodatke blagovnih znamk, imajo podcast, nastopajo po ZDA in preko Mythical Ventures vlagajo v ustvarjalce, ki šele postajajo uspešni.

8. Alex Cooper

Zaslužek: 22 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 5,7 milijona

Svoj podcast Call Her Daddy je spremenila v medijskega velikana. Jeseni 2024 je podpisala 125 milijonov dolarjev vredno pogodbo s SiriusXM za svojo mrežo oddaj v lasti ustvarjalcev na SiriusXM. Pododdaje vključujejo Hot Mess Alix Earle (št. 30 na seznamu), Pretty Lonesome Madeline Argy, Boyfriend Material Harryja Jowseyja in In Your Dreams Owena Thieleja.

Pogodba bo začela veljati leta 2025 in nadomestila 60 milijonov dolarjev vredno pogodbo, ki jo je prej sklenil s Spotifyjem.

Pred kratkim je gostila tudi kandidatko za ameriško predsednico Kamalo Harris.

7. Mark Robert

Zaslužek: 25 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 61,9 milijona

Nekdanji Nasin inženir, ki je postal ustvarjalec vsebin, je leta 2024 skoraj podvojil svojo bazo naročnikov na YouTubu, s 30 milijonov naročnikov na več kot 57 milijonov. Snema različne znanstvene poskuse.

Robertovo podjetje Crunch Labs dodatno služi s prodajo naročniških škatel s tematiko STEM otrokom in od aprila naprej z linijo izdelkov, namenjeno najstnikom in odraslim.

Sklenil je partnerstvo s FIRST in fundacijo Google.org, da bi naredil znanost bolj dostopno v bolj izoliranih skupnostih.

6. Dixie D’Amelio

Zaslužek: 14,60 milijona dolarjev
Skupno število sledilcev: 87 milijonov

Dixie D’Amelio morda ne objavlja tako pogosto kot pred nekaj leti (ko jo je Forbes razglasil za drugo najuspešnejšo osebo na TikToku), vendar je pomembnejša kot kdaj koli prej. Dixie je izkoristila prvotno slavo svoje sestre Charli (4. na tem seznamu) na družbenih omrežjih in se posvetila modnim vsebinam.

Njena partnerstva vključujejo Chopard, Ferragamo, Louis Vuitton in Valentino. Skupaj s sestro razvija družinsko linijo obutve D’Amelio Footwear. Ukvarja se tudi z glasbo – njen singel Be Happy ima na Spotifyju več kot 100 milijonov poslušanj.

5. Dvojčka Stokes

Zaslužek: 20 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 113,7 milijona

Enojajčna dvojčka Alex in Alan Stokes vodita enega najhitreje rastočih kanalov na YouTubu, Stokes Twins. Imata več kot 100 milijonov sledilcev na TikToku, Instagramu in YouTubu. V zadnjih 12 mesecih so njune objave pritegnile več kot 4 milijarde ogledov. Zdi se, da njun čas šele prihaja.

4. Charli D’Amelio

Zaslužek: 23,50 milijona dolarjev
Skupno število sledilcev: 213,5 milijona

Charli D’Amelio je bila TikTokerka z največjim zaslužkom pri komaj 18 letih.

Leta 2021 je – le zaplesala pred kamerami. Nekaj ​​let in tisoč posnemovalcev kasneje D’Amelio ostaja med najbolj spremljanimi ljudmi na TikToku.

Z omenjeno sestro je odprla linijo čevljev, postala je tudi igralka v muzikalih in zdi se, da je neustavljiva.

@charlidamelio♬ original sound – zay dante

3. Matt Rife

Zaslužek: 50 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 30,4 milijona

Komik Matt Rife je svojo digitalno priljubljenost izkoristil za služenje z nastopi v živo. Stand-up komik, ki je leta 2022 postal viralen na TikToku, je letos z razprodajo nastopov v živo (ki jih ima približno 30 na mesec) zaslužil na desetine milijonov.

Igra v dveh posebnih komedijah na Netflixu. Naravna selekcija in Lucid. Decembra namerava Rife izdati spomine z naslovom Tvoja mama me bo imela rada.

2. Dhar Mann

Zaslužek: 45 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 120 milijonov

Zloraba, rasizem, neenakost – to so teme, s katerimi se ukvarja Dhar Mann s svojo ekipo, ki šteje več kot 150 ljudi. Njegov YouTube kanal ima 23 milijonov naročnikov.

“Od začetka je bil cilj pomagati ljudem, ki preživljajo težke trenutke v življenju. Težke čase, skozi katere sem šel tudi sam,” je dejal.

V preteklem letu je z Google Adsense in partnerstvi z blagovnimi znamkami, kot so WhatsApp, Universal in SocialPoint, zaslužil 45 milijonov dolarjev. Mann vodi tudi marketinško agencijo (5th Quarter Agency) in kozmetično znamko (LiveGlam).

1. MrBeast

Zaslužek: 85 milijonov dolarjev
Skupno število sledilcev: 503 milijone

Mr Beast ima več kot 500 milijonov sledilcev na družbenih medijih, zaradi česar je najbolj spremljan ustvarjalec na svetu. Jimmy Donaldson ima samo v zadnjem letu več kot 320 milijonov naročnikov na svojem glavnem kanalu YouTube in skoraj 9 milijard ogledov.

Zaslužil si jih je z videoposnetki, ki prikazujejo ekstremne podvige (tedensko preživetje v jami) in različne izzive (preživeti 100 dni v bunkerju, da bi osvojil 500.000 $).

Donaldsonova velika priljubljenost je ustvarila uspešne linije potrošniških izdelkov, od oblačil do njegovih čokoladnih tablic Feastable.

Tudi sam se sooča s številnimi kritikami. Septembra so tekmovalci njegove prihajajoče Amazonove oddaje Beast Games tožili Donaldsonovo produkcijsko podjetje zaradi nevarnih pogojev na snemanju. Tožbe ni komentiral.