Karierni dan je potekal z željo povezovanja študentov s potencialnimi delodajalci za opravljanje strokovne prakse, prostovoljstva in študentskega dela. Dogodek se je začel z odprtjem okrogle mize na temo zaposlovanja v turizmu, ki je nato prešla v odprto razpravo. Na okrogli mizi so sodelovali predstavniki iz industrije in strokovnjaki: Fedja Pobegajlo, direktor Turistično gostinske zbornice Slovenije, Dominik S. Černjak, predsednik TZS, Iris Skrt, vodja Kariernega centra UP, Karmen Krumpestar, direktorica Red Orbit, Kaja Batagelj, vodja pravne službe Postojnske jame ter Alen Milošević, izvršni direktor St. Bernardina, Sava turizem.
Na okrogli mizi, ki jo je moderiral mag. Igor Novel, predavatelj in vodja strokovne prakse na portoroški fakulteti, so bili kot iztočnica predstavljeni ključni ukrepi Strategije turizma 2018-2022, med drugim uvedba novih šolskih hotelov, posodobitev standardov in specializacija poklicnega izobraževanja, ter vzpostavitev nacionalnega centra za izobraževanje na delovnem mestu v turizmu.
Ugotovljeno je bilo, da so človeški viri ozko grlo nadaljnjega razvoja turizma, njihove veščine in inovativnost pa ključne za doseganje višje kakovosti storitev in dodane vrednosti na vseh področjih dejavnosti. Panoga se je namreč soočala z izzivi, kot so podpovprečne plače, zahtevni delovni pogoji in sezonski značaj dela, kar je vodilo v odliv kadrov v druge dejavnosti in tujino. Poleg tega vpis mladih v gostinsko-turistična izobraževanja stagnira, medtem ko kompetence diplomantov in zaposlenih ne sledijo pričakovanemu dvigu kakovosti storitev in sodobnim trendom. Sodelujoči so se strinjali, da se po pandemiji Covid-19 razmere počasi izboljšujejo. Delodajalci se aktivno trudijo za izboljšanje delovnih pogojev s povečevanjem povprečnih plač v panogi, zagotavljanjem regresov ter izkazovanjem večje skrbi do zaposlenih. Tudi manjši gostinski obrati prilagajajo urnike, da bi bolje zadovoljili potrebe svojih delavcev in njihovih družin.
Tjaša Hajnžič, predsednica Študentskega sveta UP FTŠ Turistice, ki stoji za organizacijo dogodka, je poudarila, da Turistica ponuja odlično mrežo kontaktov iz gospodarstva, ki jih je treba izkoristiti. »Študenti se moramo že v času študija aktivirati in se čim bolj mrežiti ter si tako kreirati svojo prihodnost. Ideja kariernega dneva je izhajala iz naših lastnih želja po spoznavanju ključnih akterjev v turizmu in potrebi po iskanju novih priložnosti. Želeli bi si, da Karierni dan na Turistici postane tradicija, ki se bo izvajala vsako leto,« je še dodala.
Karierni dan na Turistici je zagotovo pripomogel k boljšemu razumevanju potreb in izzivov v turistični panogi ter krepitvi povezav med študenti in delodajalci. Nadaljnje akcije in pobude bodo ključne za izboljšanje razmer v turizmu in zagotavljanje trajnostnega razvoja te pomembne panoge, zato si na Turistici prizadevajo, da bodo tovrstni dogodki postali stalnica.