Vrhunski ustvarjalec beleži bogato življenjsko produkcijo, s katero nedvomno prispeva k prepoznavnosti in razvoju slovenske kulturne identitete v nacionalnem in mednarodnem prostoru. Genialnost uporabe medijskih izraznih sredstev kot so fotografija, video, novi mediji, prostorske instalacije in kontekst znotraj umetniških upodobitev, ki jih je Andjelić sposoben ustvariti, kreirati ali uprizoriti, so nedvomno plod globoke čuteče obravnave zastavljenih tem, vprašanj, študij in nenazadnje stvaritev gibljivih podob in kadrov. Primer del z naslovom Cinecitta` iz leta 2018 narekujejo izjemno nadgradnjo lastnega umetniškega dela v konstantno raziskavo ideološkega, antropološkega izraza in izbire trenutka pogleda.
Na razstavi »Fiat Lux« iz leta 2013 se v cerkvi Zvijezda mora na Hvaru umetniškem delu – fotografiji, pojavi, kot fizično nemogoča, neoprijemljiva a vendarle jasno vidna, na podlagi kamnitega kvadra in plošče skonstruirana senca v obliki križa. Prav ta podoba napeljuje na nadaljevanje njegovega dela predstavljenega v »IMAGINEM«. Monolitska podoba, ki se nahaja v cerkvi Marije Zdravja omogoča in zaznamuje instalacijo skozi duhovnost in materialnost simbolične zlate površine v spreminjajoč odsev zaznane svetlobe. Prostorska instalacija podaja vzvod za razmislek o stvarnosti, obstoju in tvori socialno skulpturo in stičišče organiziranega podanega prostora – »IMAGINEM«.
Socialna skulptura »IMAGINEM« se razkriva skozi svetlobo in odseva površino podobe, ki se materializira iz vidnega v simbolno nanizane zlate žarke, ki nas popeljejo in pronicajo v detajl preštudirane scenografske nastanitve, poglobljenega razmisleka in geopozicioniranja koordinatne sheme lastne vizualizacije v prid misli ob družbeni vpetosti in njeni vključenosti. Fiziološko smo na preizkušnji odločevalca. Prostorska postavitev-socialna skulptura je sofisticirana, organska zapuščina družbene ujetosti, pripadnosti, bodisi religijski, politični ali laični, vendar venomer v dialogu ob socialni skupnosti.
Kustos: dr. Tilen Žbona, Univerza na Primorskem