Lani so v vseh nastanitvenih kapacitetah občine Piran zabeležili 1.830.808 prenočitev, kar jih ponovno umešča v sam vrh med slovenskimi destinacijami. V primerjavi z letom 2021 je to 19 % več, v primerjavi z letom 2019 pa samo 1 % manj. Tujci, med katerimi je bilo največ Avstrijcev, Nemcev in Italijanov (vir: ttaksa.si), so ustvarili skoraj dve tretjini (58 %) vseh prenočitev. S tem so se močno približali razmerju izpred pandemije, ko so tujci ustvarili 70 % vseh prenočitev. V hotelih občine Piran je bilo lani ustvarjenih 11 % manj prenočitev v primerjavi z letom 2019, nasprotno pa so v ostalih nastanitvenih zmogljivostih zabeležili za dobro petino prenočitev več kot v letu pred pandemijo.
V preteklem letu je Turistično združenje Portorož v okviru oglaševalske kampanje Mi smo tu, ki je potekala na sedmih trgih, lansiralo destinacijski nezamenljivi žeton (NFT). S tem je Portorož & Piran postal prva slovenska lokalna turistična destinacija s svojim nezamenljivim žetonom. Na destinaciji so gostili okoli 40 novinarjev in vplivnežev, ki so ustvarili številne odmevne medijske objave. Med drugim so o Portorožu & Piranu poročali Lonely Planet, The Guardian, Euronews, Oggi, Vanity Fair Italia, Donna Moderna, Bild der Frau in Kleine Zeitung. Turistično združenje Portorož je poleg predstavitev na bližnjih trgih v vlogi koordinatorja sodelovalo tudi pri uspešni predstavitvi makroregije Mediteranska in Kraška Slovenija na razstavi EXPO Dubaj. Med odmevnejšimi aktivnostmi združenja je bila soorganizacija 29. evropskega srečanja lastnikov motociklov Harley-Davidson, ki je v Portorož privabil okoli 47.000 obiskovalcev. Promocijsko je združenje pomembno podprlo prireditve v okviru Tartinijevega leta (Tartini 330) in Jazz festival Piran/Portorož, leto pa zaključilo z organizacijo 9. Festivala penin.
Na portalu www.portoroz.si so lani dosegli rekordno število obiskov, in sicer 1.26 milijona, kar je dobra petina več kot leto poprej. Med najbolj obiskanimi vsebinami so bila doživetja, koledar prireditev in spletne kamere. Na portalu je zaživel tudi nov rezervacijski sistem, ki omogoča spletno rezervacijo prenočitev in doživetij.
»Z izkupičkom minulega leta smo lahko zelo zadovoljni. K dobrim rezultatom je zagotovo pripomogla atraktivnost naše destinacije, v prvi polovici leta pa tudi turistični boni. Zaradi preteče gospodarske krize bo letošnje leto polno izzivov. Želimo si, da bi lahko z izrazitejšimi vlaganji v promocijo destinacije še v večji meri podpirali turistično gospodarstvo občine Piran, kar je osnovno poslanstvo združenja,« je komentiral mag. Aleksander Valentin, v. d. direktor Turističnega združenja Portorož.
V letošnjem letu načrtujejo okrepitev promocije na tujih trgih s poudarkom na pred- in posezoni ter nadaljevanje sodelovanja z ostalimi tremi istrskimi destinacijami pod skupnim imenom Love Istria.