Zdravstveni minister Danijel Bešič Loredan je pojasnil, da gre za pilotni projekt, ki bo nudil splošno pomoč in podporo pri urejanju administrativnih in organizacijskih vprašanj uporabnikov, s pomočjo katerega bodo zbirali pomembne informacije o tem, zakaj uporabniki zdravstvenih storitev v določenih situacijah ne pridejo do potrebnih informacij (kam so klicali, kdo se ni javil in na kateri točki sistem ne deluje), cilj pa je v prihodnosti vzpostaviti nacionalni klicni center, ki bo združeval vse storitve na enem mestu, v okviru katerega bodo pacienti lahko 24 ur na dan vse dni v tednu dostopali do uporabnih informacij.
Klicni center bo nudil informacije glede ambulant za neopredeljene, pomoč pri iskanju zdravnikov, ki še sprejemajo paciente. Vzpostavljeno bo 40 linij, in sicer na brezplačni telefonski številki 080 18 01, ki bo delovala od 9.00-16.00.
Pilotni projekt, ki bo trajal predvidoma dva meseca, financira ministrstvo za zdravje. Za izvajanje storitve klicnega centra je bil izbran najugodnejši ponudnik, družba Telekom, s ponudbo v višini 38.900 evrov.