Zaključil se je prvi I feel Slovenia HIGHLANDER Julian Alps

Deli novico s tvojimi prijatelji

S prečkanjem Napoleonovega mostu v Kobaridu se je končala prva slovenska izvedba daljinsko-pohodniške prireditve I feel Slovenia HIGHLANDER Julian Alps, v okviru katere so udeleženci prehodili 100 kilometrov v petih etapah. 

 

Za pot prireditve I feel Slovenia HIGHLANDER Julian Alps so udeleženci potrebovali med tri in pet dni in v cilju prejeli naziv HIGHLANDER. Prireditev, ki je zrasla v največjo verigo pohodniških festivalov na svetu, je potekala od 10. do 14. julija 2021.

 

Udeleženci so prehodili traso od Bohinjskega jezera čez prelaz Vrh Bače do Podbrda (prva etapa), čez Kal, Stržišče in Rut do prodov nad Kneškim Ravnami (druga etapa) in čez planini Kuk ter Lom s spustom do Tolmina in osvežujoče Tolminke (tretja etapa), naprej čez Kolovrat mimo Muzeja 1. svetovne vojne na prostem do vasice Livek (četrta etapa), in v Kobarid (peta etapa). Od 150 prijavljenih oseb, se jih je na pot odpravilo 143. Udeleženci prihajajo iz petih držav, poleg Slovenije tudi s Hrvaške, Srbije, Belgije in celo Združenih držav Amerike.

 width=

Pri udeležencih gre za okoljsko zavedne ljudi, ki so skrbno odlagali in ločevali odpadke in dosledno sledili sloganu »leave no trace« (za seboj ne puščaj nobene sledi). Nenazadnje HIGHLANDER sodeluje z organizacijo WWF (World Wide Fund for Nature) v prizadevanjih za zaščito Balkanskega risa.

 

Organizatorji (Športno društvo Outdoor Adventures) so že prvo leto napolnili vse razpoložljive kapacitete (150 prijavljenih) in so z odzivom zelo zadovoljni. Za drugo leto pripravljajo malenkost spremenjeno traso, ozirajo pa se že po novih, dodatnih lokacijah po Sloveniji.

 

Ker je prireditev del mednarodne franšize HIGHLANDER Adventure je morala zadostiti tudi visokim pričakovanjem franšizorja po kvalitetni izvedbi. Predvsem je prevladala ugotovitev, da tovrstnih prireditev s Sloveniji nimamo in da se kaže velika potreba po njih, še posebej v naslednjih letih, ko bo prehajanje meja lažje in se jo bodo lahko udeležili tudi tujci.

 

Slovenska turistična organizacija namreč izpostavlja aktivni oddih in pohodništvo kot enega ključnih turističnih produktov slovenskega turizma. Produkt aktivnega doživetja na prostem je med najkonkurenčnejšimi v Evropi in pomembno vpliva na podobo Slovenije kot trajnostne destinacije.

 

Potencial prireditve sta prepoznali tudi Planinska zveza Slovenije in Slovenska turistična organizacija, v okviru dogoka je bila implementirana znamka I feel Slovenia. Pri projektu je sodeloval tudi Zavod dolina Soče.

 

Vir in foto: I feel Slovenia Highlander Julian Alps