Zdaj je čas za Vas. Brda. Vipavska dolina. Kras.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Na Pomniku miru na Cerju se je v sredo, 8. julija, odvila predstavitev novega turističnega produkta, ki povezuje Brda, Vipavsko dolino in Kras, ki sledi zelenim smernicam slovenskega turizma. Namen vseh združenih destinacij je goste popeljati na odkrivanje izjeme zgodovinske, kulturne in naravne dediščine destinacije ter izkušnjo obogatiti z okušanjem avtohtone vrhunske žlahtne kapljice.

 

Pet krovnih turističnih organizacij, Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, Turizem Miren-Kostanjevica, ORA Krasa in Brkinov, Zavod TRG Vipava, Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, ter novogoriška družba Hit d.d. prvič v zgodovini skupaj kličejo: »Zdaj je čas za Brda, Vipavsko dolino in Kras! Za tri izjemne vinorodne okoliše, ki z barvami sonca, zelene Vipave in temno rdeče jerine rišejo mavrico edinstvenih doživetij. Zdaj je čas, da si podajo roko rebula, zelen in teran.«

 width=

Projekt, ki pomeni prvi korak na poti povezovanja treh žlahtnih dežel v eno najlepših turističnih zgodb Slovenije, so ob prisotnosti županov občin Brda, Nova Gorica, Ajdovščina, Vipava, Miren-Kostanjevica, Renče-Vogrsko, Komen, Sežana, Divača, Hrpelje-Kozina, Šempeter-Vrtojba in Kanal, ter direktorjev vseh treh največjih vinskih kleti, Kleti Brda, Vinakras in Kleti Vipava, predstavili Tina Novak Samec (direktorica ZTKMŠ Brda), Erika Lojk (direktorica JZ za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina), Barbara Repovš (direktorica JZ za turizem Trg Vipava), Aleš Vodičar (direktor ORA Krasa in Brkinov) in mag. Ariana B. Suhadolnik (direktorica Turizma Miren-Kostanjevica).

 

Pisanje novega poglavja turistične zgodbe regije je na Pomniku miru toplo pozdravil tudi državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simon Zajc: »Skupna ponudba Krasa, Vipavske doline in Goriških Brd je v središče postavila lepote narave, vinogradni karakter treh pokrajin in njihovo gastronomijo. To so aduti, ki premorejo vse, kar danes v turizmu šteje: izvirnost, pristnost in intimnost. Če k temu dodamo še slovensko pregovorno zavezanost visokih higienskim standardom, ekologiji in trajnostnemu ravnanju, imate Vipavci, Kraševci in Brici čisto vse, kar danes turist išče in potrebuje.«

 

Namen skupnega povabila vseh združenih destinacij, ki vključuje brezplačna vodenja po največjih znamenitostih ob kozarcu avtohtonih vin, rebule, zelena ali terana, na Divaškem tudi slivovke, je goste popeljati na odkrivanje izjeme zgodovinske, kulturne in naravne dediščine teritorija ter izkušnjo obogatiti z okušanjem avtohtone vrhunske žlahtne kapljice. Projekt povezuje teritorij, ki upoštevaje velikost, premore največ vinarjev, uvrščenih na svetovne TOP lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certificiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti, ki so si zaslužile znamko UNESCO dediščine človeštva.

 

Gre za zgodbo, ki temelji na trajnostnem razvoju in sledi zelenim smernicam slovenskega turizma. Močna povezovalna nit med zelenimi destinacijami v ospredje postavlja spoznavanje avtohtonih posebnosti regije, Brd, Krasa in Vipavske doline, spodbuja razpršitev gostov in kar je najbolj pomembno, tke trajne vezi med deležniki, ne zgolj znotraj destinacij, temveč na ravni celotne regije.

 

Zdaj je čas za vas, da prisluhnete zgodbam, ki vabijo v Brda, Vipavsko dolino in Kras.