LAHO bo še plul po slovenskem morju
Po objavi lastnika ladje Laho, Vika Kvedra, o tem, da gre lepotec, ki je starejši od svetovno znanega Titanika, v razrez, se je sprožil val odzivov s skupnim sporočilom: Ladjo je treba rešiti.
Med tistimi, ki jim ni vseeno, da bi Slovenija izgubila poleg vojaške ladje Triglav edino civilno ladjo, ki plove po slovenskem morju, je bil tudi dobrotnik, s katerim se je gospod Kveder dogovoril, da gre Laho namesto v razrez v remont.

“LAHO je rešen, gre na remont in se vrne v svoj brlog.
Dobrotnik bo znan v kratkem,” je na svojem Facebook profilu zapisal Slavko Franca.
Najhuje je mimo, bi lahko rekli. Kdo je človek, ki je upravičil ime ladje – LAHO izvira iz besed LAst HOpe – zadnje upanje, bo znano v kratkem.
“Dokler nimamo vsega črno na belem, ne upamo nič govoriti,” so nam dejali iz ekipe, ki je za ladjo skrbela več kot tri desetletja.
Stroški vzdrževanja so postali nevzdržni
Viko Kveder, ki je ladjo pripeljal v Slovenijo leta 1992, je po 33 letih moral sprejeti eno najtežjih odločitev svojega življenja.
“Stroški vzdrževanja so preprosto postali nevzdržni,” je včeraj žalostno dejal.
V želji, da bi LAHO ostal v Sloveniji vsaj kot muzej, se je Kveder obrnil tako na Občino Piran in Pomorski muzej kot na Pomorsko šolo in Fakulteto za pomorstvo, a, žal, naletel na gluha ušesa.
“Ladjo sem bil pripravljen podariti, le vzdrževati bi jo morali, pa so rekli, da bi jo sicer prevzeli, a da nimajo sredstev,” nam je pojasnil.
Viko Kveder je dejal, da ime Laho simbolizira njegovo moč preživetja. Očitno bo preživel tudi to, doslej najhujšo preizkušnjo.




